Armanic Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Ja, det er det og faktisk finne en plass. Men om vi ikke prøver så blir det værtfall ikke. Men Byneset blir ikke for langt? Og forresten, hvis det er noen som er int i å få tatt noen bilder av bilen sin. Så kan jeg prøve. Har tatt noen bilder av en E36. Er ikke noe proff fotograf, men lærer. Så om noen er int, ta kontakt Gjør det med glede, heeelt gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Nye forslag er her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Vært kult med noen "rolling shots" av E34'n men må først få den igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 er ute å tar bilder nå : ) om noen er int i fotografering så ring på :- ) TLF: 40638437 :- ) Mathias. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Mathias tilbyr seg å ta bilder av di som ønsker det! (rolling + still bilder)! møt opp mellom pirbadet og pirsentret kl 9 med nyvasket bil og få knipset bilder om du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Blir med på leie av lokale jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Da har jeg, Markus og damene våre vært ut å hadd en photoshoot med e46'en hans, kjempe fin bil! Har godt over 700 bilder som jeg skal kose meg med : ) kommer vell noen bilder her og : ) Vent i spenning folkens Artig kveld, men synd at ingen flere møtte opp : p Var 3 BMW'er der Og jeg med pappas "FLOTTE" Toyota Carina II Flere slike kvelder, jatakk ! Mathias. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 En liten smakebit fra Photoshooten i dag :- ) Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Killing me softly...ARGH! MOAR! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Enda et bilde fra photoshooten i dag :- ) Håper flere stiller neste gang, kanskje en photoshoot frister for flere etter dette håper jeg. Jeg er interissert i å skape en "kompisgjeng" ut av oss bimmers fan. Det hadde vært kult. Så vi kan stikke å ta noen bilder noen ganger. Trenger ikke å være slik; "Ååånei, jeg får det ikke til, skal passe bikkja til bror" eller noe slikt, det blir jo flere. Håper flere hiver seg med på verkstedplass :- ) Det har jeg faktisk stor tro på! Nok om det, bildet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 bra bilder men HERREGUD Å IRRITERENDE MED DET ÅPNE VINDUET! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Synd du ikke sa fra tidligere, var ute på byen i går, så da ble det litt vanskelig å stille. Liker ideen med verksted, savner sårt en plass å skru på til tider, blir litt lei av å stå utendørs i trønderværet store deler av året. Forresten kan jeg også stille som litt fotograf på treffene, er litt nybegynner enda, men det går fremover. Her er to bilder jeg tok av min egen bil i full fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Tror jeg skal få en av dere til å ta noen bilder av ix'en en dag den er ren. Dette ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Kunne tenkt meg en photoshoot sammen med biln til Penguin. E46 gutta Jobber desverre veldig mye akkurat nå. Ble ferdig med arbeidsdag nr 8 av totalt 12 på rad i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Just say when mexos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå