Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det er det og faktisk finne en plass. Men om vi ikke prøver så blir det værtfall ikke. Men Byneset blir ikke for langt?

Og forresten, hvis det er noen som er int i å få tatt noen bilder av bilen sin. Så kan jeg prøve. Har tatt noen bilder av en E36.

Er ikke noe proff fotograf, men lærer. Så om noen er int, ta kontakt :) Gjør det med glede, heeelt gratis :D

6413_122503105070_640205070_3566634_2871706_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg, Markus og damene våre vært ut å hadd en photoshoot med e46'en hans, kjempe fin bil! Har godt over 700 bilder som jeg skal kose meg med : ) kommer vell noen bilder her og : )

Vent i spenning folkens :)

Artig kveld, men synd at ingen flere møtte opp : p Var 3 BMW'er der :P Og jeg med pappas "FLOTTE" Toyota Carina II :D

Flere slike kvelder, jatakk !

Mathias.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et bilde fra photoshooten i dag :- )

Håper flere stiller neste gang, kanskje en photoshoot frister for flere etter dette håper jeg.

Jeg er interissert i å skape en "kompisgjeng" ut av oss bimmers fan. Det hadde vært kult. Så vi kan stikke å ta noen bilder noen ganger. Trenger ikke å være slik; "Ååånei, jeg får det ikke til, skal passe bikkja til bror" eller noe slikt, det blir jo flere.

Håper flere hiver seg med på verkstedplass :- )

Det har jeg faktisk stor tro på!

Nok om det, bildet:

DSC_0768-1copy1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du ikke sa fra tidligere, var ute på byen i går, så da ble det litt vanskelig å stille. :D

Liker ideen med verksted, savner sårt en plass å skru på til tider, blir litt lei av å stå utendørs i trønderværet store deler av året.

Forresten kan jeg også stille som litt fotograf på treffene, er litt nybegynner enda, men det går fremover. Her er to bilder jeg tok av min egen bil i full fart.

dsc0073m.jpg

dsc0056q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...