Olelink Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Å møtes for bowling eller lignende er like morsomt som å drive dekksparking hver gang. Men det passer jo aldri for mer enn to-tre stykker samtidig, så det har vært vanskelig å få til, bortsett fra en gang det var gocartkjøring. Det hadde vært morsomt å få til noe lignende i høst en gang. Kommer på søndag jeg, om du rekviderer (og betaler) helikopter flight tur/retur platformen jeg er på Har en uke igjen her nå så fra og med 29ende er jeg klar for treff btw, hadde heller ikke kjørt selv helt til Frøya for noe annet enn bmw treff Er for langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Bare jeg får vite navnet på plattformen, så sender jeg mitt private hekliopeter ut og henter deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 halla gutter! jeg er hjemme på perm mellom 4. sept - 13. sept. noen som kunne tenkt seg et lite treff i den perioden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Hvor bruker bimmersfolket i Trondheim og kjøpe olje? Har brukt mekonomen i d siste men noen som har andre tips? Skal ha Castrol eller Mobil 1 tenkte jeg... Takker for tips på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Nordservice tror jeg har greie priser på Castrol, men dette kan sikkert J.Hofstad si mer om. Ellers kjøper jeg enten på GS eller Strandveien, men da bare for etterfylling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Noen som skal på oppdal på gatebil i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=124490 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Noen som skal på oppdal på gatebil i morgen? Jeg skal. Kommer du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Jeg skal på oppdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Noen som skal på oppdal på gatebil i morgen? Jeg skal. Kommer du? Skal oppover ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Jeg skal på oppdal Når drar du? Felleskjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Jeg skal på oppdal Når drar du? Felleskjøring? Drar klokken 08.00.. Treffet starter 11.00! Er vel litt sent nå veit jeg , må legge meg neppå et par timer før avreise ! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Bare jeg får vite navnet på plattformen, så sender jeg mitt private hekliopeter ut og henter deg Regner med du sender ditt største isåfall (vet du har flere Kunne helst tenkt meg at du sendte privat-jetflyet ditt til brønnøysund så det blir minimal tid i de slitne stress-less stolene i helikoptret ditt. Så får du bestemme om det blir limmo eller helikopter fra Værnes Men fra spøk til alvor, hadde tenkt å komme meg på ett tr.heim streff når jeg kommer hjem, men hadde også tenkt meg til Våler. Time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Bare jeg får vite navnet på plattformen, så sender jeg mitt private hekliopeter ut og henter deg Regner med du sender ditt største isåfall (vet du har flere Kunne helst tenkt meg at du sendte privat-jetflyet ditt til brønnøysund så det blir minimal tid i de slitne stress-less stolene i helikoptret ditt. Så får du bestemme om det blir limmo eller helikopter fra Værnes Men fra spøk til alvor, hadde tenkt å komme meg på ett tr.heim streff når jeg kommer hjem, men hadde også tenkt meg til Våler. Time will show våler here we come and trondheim.. når m saken min fyre så hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Blir det noe i dag eller? Jeg skal nå uansett vaske bil og crouise en runde i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå