Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Å møtes for bowling eller lignende er like morsomt som å drive dekksparking hver gang. Men det passer jo aldri for mer enn to-tre stykker samtidig, så det har vært vanskelig å få til, bortsett fra en gang det var gocartkjøring. Det hadde vært morsomt å få til noe lignende i høst en gang.

Kommer på søndag jeg, om du rekviderer (og betaler) helikopter flight tur/retur platformen jeg er på :P

Har en uke igjen her nå så fra og med 29ende er jeg klar for treff :)

btw, hadde heller ikke kjørt selv helt til Frøya for noe annet enn bmw treff :P

Er for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare jeg får vite navnet på plattformen, så sender jeg mitt private hekliopeter ut og henter deg 8)

:lol:

Regner med du sender ditt største isåfall (vet du har flere

Kunne helst tenkt meg at du sendte privat-jetflyet ditt til brønnøysund så det blir minimal tid i de slitne stress-less stolene i helikoptret ditt. Så får du bestemme om det blir limmo eller helikopter fra Værnes ;)

Men fra spøk til alvor, hadde tenkt å komme meg på ett tr.heim streff når jeg kommer hjem, men hadde også tenkt meg til Våler.

Time will show
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg får vite navnet på plattformen, så sender jeg mitt private hekliopeter ut og henter deg 8)

:lol:

Regner med du sender ditt største isåfall (vet du har flere

Kunne helst tenkt meg at du sendte privat-jetflyet ditt til brønnøysund så det blir minimal tid i de slitne stress-less stolene i helikoptret ditt. Så får du bestemme om det blir limmo eller helikopter fra Værnes ;)

Men fra spøk til alvor, hadde tenkt å komme meg på ett tr.heim streff når jeg kommer hjem, men hadde også tenkt meg til Våler.

Time will show

våler here we come 8) and trondheim.. når m saken min fyre så:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...