halsen89 Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 meldt bra vær da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 http://www.yr.no/sted/Norge/S%C3%B8r-Tr%C3%B8ndelag/Trondheim/Trondheim/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 artig om vi hadde fått sammen et treff mens jeg hadde vært hjemme å kommer hjem no fredags kveld/natt å blir hjemme til neste søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Skal prøve å stikke innom på Torsdag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Jeg er i trondheim den dagen.. så jeg tar med meg gobilen (e34) og kommer. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Det ser ut som vi får godt vær i morgen Nå satser vi på godt oppmøte, kaffe og vafler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Vet ikke med vafler, men kaffe kan jeg ta med (hvis jeg ikke blir stående oppi et motorrom hele kvelden igjen...) Forøvrig er dette stedet genialt for bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 jeg har en kompis i levanger. howrd her inn på forumet. Jeg tror han å dama kommer en tur med en lav E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 kommer en til med en lav e46...meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 hehe.. toppers. dette kan jo bli et morsomt treff, bare så lenge folk kommer:) Ser bra ut så langt da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Jeg kommer med "skolebil" e30'en. Blir mitt første bimmerstreff i "byn" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Ser ut til å bli mye folk, så vi må kanskje ta i bruk den lille plassen på andre siden av veien også, ca 20m unna. Dette blir sjefolainen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Ser ut til å bli mye folk, så vi må kanskje ta i bruk den lille plassen på andre siden av veien også, ca 20m unna. Dette blir sjefolainen Gleder meg til å se touringen din igjen, den fikk jeg sansen for! Mest strøkne e30'n innvendig jeg har sett. (ikke for å klage på utsiden) Arti vess d bli my folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 endelig muligens ett treff hvor folk faktisk møter opp..spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 er detet forresten forbi GS bildeler og bortover mot den skolen som ligger i skråninga eller er det der borte med den skolen FORBI city lade ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå