Rogern Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Var mange som tok bilder så jeg. Morsomt å treffe folk med samme interesse. Var faktisk mitt første bimmers-treff. Blir vell bilder iløpet av helgen (håper jeg) Jeg har ikke noe dugenes kamera og er heller ingen fotograf... Fytti katta får lyst til å gjøre ferdig prosjektet mitt når man er på sånne treff Edit: jeg telte 16 biler. e28, e30, e32, e34, e36, e46 i alle former Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Jeg og telte 16 biler :- ) Utrolig hyggelig ! Gleder meg til neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kravez Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Første bimmerstreff for meg og! Fornuftig bruk av tiden vil jeg påstå... Bra vær var det også! deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Kjempe bra treff i dag! masse hyggelige gamle og nye fjes! og ikke minst fine og artige biler, hehe gleder meg til å se bl.a armanics bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Her kommer noen bilder. Beklager kvaliteten.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Jeg å vill på treff noen av dere e34 gutter som har ei m50 bunnpanne å selge meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Fikk litt gnisten tilbake nå. Var ett kjempebra treff idag med masse bra folk! Synes plassen er såpass bra at vi kan holde oss der ut høsten. Kanskje vi kan ta med litt kaffe etc. neste gang. Takk til Jon for hjelpen med å ta bilder av bilen min Her er noen bilder fra treffet. (ikke så mange men...) 16 biler totalt? Var det dette vi ikke skulle ta bilde av? BMW treff maskotten vår! Nurket vårt Rottweileren Beira. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Her er noen bilder fra meg; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Bra oppmøte i dag! Mange pene biler, telte i alt 5 som var brukanes, E34`er altså Legg ut fler bilder. Hvis noen i Trondheim treng en BMW senterkopp, så ligger det igjen en der nå .... -passa ikke min uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 loool mathias! felg bildet og det snutebildet ble heeeeeftig! MÅ få meg fisheye linse jeg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 og den senter koppen tilhører han med den pene sorte E34`n med takstativ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Ide' til kalender for 2010: Har en plan om å lage en kalender for 2010 med bilder fra denne tråden. F.eks: Forside: Hunden til Litjhaug, BMW maskotten vår. Januar: Begynnelsen, fra det første treffet. Februar: Første felleskjøring til Lånke Mars: Treffene på Lidl April: Gokart kvelden Etc. Etc. Kunne stemt over hvilken bilder vi vil ha med. Men bildene må skille seg ut som gode "minner". Tenkte å forhåndselge kalenderne til dere her inne, med litt fortjeneste. Fortjenesten kunne vi brukt til å lage oss en banner. Er det innteresse for noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå