bmwkizn Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Hvis folk blir fornøyde med bildene mine, så kan jeg gå inn for å ta skikkelige gode bilder, å mange. Slik at det blir flere bilder!Bare å rope ut om dere er fornøyde med bildene. Så blir jeg og litt mere gira på å ta flere bilder. Hadde vert fint å hatt deg som fotograf på treffene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Nordmøre Gatebilklubb har bestemt seg for å prøve ut Frøya banen for høsttreff i 2009. Vi håper på å se mange av våre trofaste kjørere og publikum utpå der. Dette er en nybygd bane, men det har vært kjørt noen få gatebiltreff der i løpet av sommeren og tilbakemeldingene fra de som har vært der er at banen er KNALL. Kanskje litt trang i enkelte partier, men meget morsom å kjøre på. GPS Koordinater til banen: Bredde: 63° 41' 55" Lengde: 8° 45' 20" (WGS84 system) Eller dere kan ta en titt på Gule sider Info står under her: Høsttreff på Frøya Motorsenter Lørdag 26.September 2009. Portene Åpner kl 10.00 Teknisk Kontroll: Kl. 10.00-14.00 Førermøter: 10:30 11:30 12:30 14:00 Treffet varer frem til kl 17.00 Program for dagen: 10.30-13.00 Frikjøring 13.00-14.00 Breisladd Konkuranse 14.00-15.30 Frikjøring 15.30-1600 Finale Breisladd 16.00- Premie utdeling. 16.15 ----> Frikjøring Priser: Gratis for barn under 12 år. Inngang : 100,- per person Bil inn på Området : 300kr,- inklusive fører. Dette dekker også kjøring. Det vil bli kåret en Breisladd vinner, Best in Show, og dagens Peneste bil, Beste sjåfør. Best in Show vil bli kåret av en uavhengig jurie. En som utmerker seg på ett eller annen slags vis. Treffet er åpen for alle. Så det er bare å møte opp!! Førstemann til mølla prinsippet gjelder som vanlig for oss, så det er bare å møte opp tidlig. Både for deg som vil kjøre og stille ut. Det vil IKKE bli lov å være synelig beruset inne på området, og overstadig berusede personer vil bli bortvist fra området. Dette er for å sette Bil og bilgleden i fokus og ikke fylla!! Det vil garantert bli Mye fart, lekre biler, og heftige kjøring ute på banen!! :!::!::!::!::!::!::!::!::! ::!::!::!::!::!::!: :!::!:VEL MØTT SKAL DERE ALLE VÆRE!!!:!: :!::!::!::!::!::!::!::!::! ::!::!::!::!::!::!: FILM FRA Høsttreffet 2005 FILM FRA VÅRTREFFET 2006 Mangler desværre film fra 2007 og 2008 Men vi har masse fine bilder som dere kan se på vår denne linken Bilder fra Nordmøre Gatebilklubb MVH Nordmøre Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Ingen som er gira på treff i dag siden det er så pent vær da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Kan dessverre ikke i dag, men det er sikkert noen som kan møte opp. Jeg er ganske sikker på at forrige treff gav mersmak for de fleste av oss:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Okei, er vel litt kort varsel..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Men helt uten varsel blir det i hvertfall ikke treff. Vi får håpe på respons. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Er ikke SÅ mange fin dager igjen før man skor bilene med vinterdekk så derfor jeg tenkte å benytte sjansen til treff vi kan jo ta det nede med GS bildeler denne gangen ? (er litt kaldt å stå der vi var sist på kveldstid) + er mange fine locations for bilder der nede med Dora.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Hvis det blir treff så må dere sørge for at det blir skikkelig dokumentert, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 er da mye tøffere å stille opp med en hel rekke med bimmers på bilbyen og vise smågutta hva karra kjører Er med jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Skal vi ta treff ved bunnpris i 8 tiden da ? ser ut som vi er 2 sålangt..må være en 7-8 om jeg skal orke affal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Kan være me på den jeg Flere da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 flere flere flere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Treff ikveld! flere????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 I`m in! Gidd du ta med kameraet ditt eller penguin?? Skulle gjerne hatt noen bilder av bilen før vintern .... Kan godt redigere de sjæl, men nokia N82 er et dårlig utgangspunkt Hvis jeg tar med pc`n kan vi legge de rett over .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 vi flytter det kl 9 for å se om flere melder interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå