JonasD Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Regner med dere får breitbauen på treff senere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Skrota bilen min idag ligger flere bilder her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1344617 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Bestandig trist å se bilen bli til skrot. Men du har jo fått deg en fin erstatningsbil, da Vi får håpe det blir godt vær en dag slik at vi får til et treff. Hadde vært morsomt å se Breitbauen live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Eier av Breitbauen (eller Beritbauen som jeg trolig kommer til å skrive feil et par ganger fant jeg ut nå ) er vel lappløs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Kanskje vi skulle lage en plakat med "Beritbauen" på til første treffet bilen kommer på Gleder meg som er unge til å kjøre til Tromsø i morgen tidlig kl 0600 (NOT)! 16-18 timer i en Toyota Hiace diesel med et digert flyttelass på. HURRA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Uoffisielt lite biltreff, city syd trondheim 1.oktober kl. 22.00 Lite biltreff før d kjæm nå my snø!!! Meldifra til alle å møt opp så vi får ei fin avslutning på sommern å en fin start på vintern!!! Altså, city syd, trondheim den 1.oktober kl.22.00. Øverste parkeringa mot shell E6!!! Vell møtt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Høres litt morsomt ut. Gjelder dette alle merker, eller bare BMW? Men er det ikke litt seint med kl 2200? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Høres litt morsomt ut. Gjelder dette alle merker, eller bare BMW? Men er det ikke litt seint med kl 2200? Alle merker som jeg forstod ja! Ja, det var seint syns jeg å ja... Men når jeg finner noe om biltreff i nærområdet så legger jeg inn her på bimmers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Aaah, skjønner Trodde det var noe du hadde vært med å organisere. Kunne vært morsomt å se hva som dukket opp. Det finnes jo noen ganske stilige biler som ikke har propellen på panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Kan jeg få sitte på med noen da? Skal på Rignes fest fra 19-22 for å smake på det nye sterkølet så tror ikke jeg er helt kjørbar på Torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Jeg henter deg hvis været tillater at jeg tar turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oball Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Kanskje jeg tar turen jeg og. Kommer hjem fra tromsø torsdagskveld med nyhenta e90:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Kanskje jeg tar turen jeg og. Kommer hjem fra tromsø torsdagskveld med nyhenta e90:D Gratulerer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Gratulerer med E90, Oball. Sleng ut et bilde så vi vet hva vi har å glede oss til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Er det lys eller tak der eller? Kjett å stå tussmørket når regner høljer ned EDIT: Får kanskje montert xenon i morra, så da kommer jeg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå