Mexos Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Bilen min går ikke så kan være sjåfør for deg hvis du vil/tørr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Er du gammel da? hehe går da greit det, regner med du ikke tar helt av når det ikke er din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Er godt ute i mitt 20. år Skal nok være snill jeg Har alltid respekt for andres kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Okei! høres da greit ut det, hvis du gidder det så Det blir fra tiller da..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Ja må gå greit det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 arti mulig jeg kommer også, men med volvo da da ix n er under justering for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 kommer det nå gromt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 arti mulig jeg kommer også, men med volvo da da ix n er under justering for tiden Vært på flere treff med Opel jeg, og går like fint det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Er det noen som har en skvett locktite å selge meg som de kan ta med på treffet imorgen? Jeg skal bytte svinghjul på motoren min og finner ikke locktite'n. Lyst å få den inn i morgen så er kjipt å måtte vente til mandag bare pga. jeg må handle locktite Eventuelt vet av en plass de kan selge det på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Tar med meg pjokken på 3år og tar turen over fjorden på treff idag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 hehe neste treff så skall jeg prøve å ikke sovne av hehe Det ligger vel litt i nicket ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løvseth 87 Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Ja hehe gjør nokk de men no har æ vokna så i dag kommer jeg å dama en tur vi kommer med 2 biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirTommy Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 blæh.. en litt for fuktig aften igår.. Jeg får heller satse på å bli med neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Var bra oppmøte idag Gøy å se at folk tar turen selv om de bor et lite stykke unna. Skikkelig moro å se at Vegar dukket opp helt fra namsos! Som btw. har en utrolig digg bil Havnet rett på sofaen etter gokart runden Ordnet så vi kjørte 10 minutter istedet for 8 og det føltes som en liten evighet på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå