EzzY Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Ja pass dere, jeg er skummel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Anbefaler ikke noen av dere å kjøpe noe som helst av Ezzy her fra trondheim btw ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 ingen her inne som har en m50 coil liggende? e30n går bare på 5 syl isåfall, ring 92482851 så kommer jeg å kjøper den TVÆRT! hehehe..ja det ble snakk om urein gange da du kjørte ut fra P-plassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 ingen her inne som har en m50 coil liggende? e30n går bare på 5 syl isåfall, ring 92482851 så kommer jeg å kjøper den TVÆRT! hehehe..ja det ble snakk om urein gange da du kjørte ut fra P-plassen i går sjekka jeg, da gnista den ikke på coil 1.. i dag funka coil 1, men coil 6 funka ikke.. fatter ikke hva det kan være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 har skaffet meg BBS RX 16" som vinterfelger nå Holder på å gnikke og vaske. de trenger litt kjærlighet for å bli strøken da, men fine som vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 har skaffet meg BBS RX 16" som vinterfelger nå Holder på å gnikke og vaske. de trenger litt kjærlighet for å bli strøken da, men fine som vinterhjul Got pictures? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 har skaffet meg BBS RX 16" som vinterfelger nå Holder på å gnikke og vaske. de trenger litt kjærlighet for å bli strøken da, men fine som vinterhjul Got pictures? Jepp Leverte inn 2stk idag for å få påmontert nye deilige Nokian Hakkapelitta Tenkte å få fikset sår og ny lakk på de etterhvert, men blir nok først når lommeboka tillater det. Den har fåt kjørt seg i høst stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Heyhey, dette kan bli bra. Går å lukter på BBS til vinterdekkene, jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Heyhey, dette kan bli bra. Går å lukter på BBS til vinterdekkene, jeg også. Gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 BBS FTW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Noen som har motstander til ettermontert xenon jeg kunne kjøpt/lånt for å teste en kveld? Eventuelt om det kan kjøpes noe sted her i byen? Noe slikt altså: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Er det noen her som er sugen på en pils i kveld? Hadde vært morsomt å få til et pubtreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Er det noen her som er sugen på en pils i kveld? Hadde vært morsomt å få til et pubtreff Er med om ei uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Hva om vi møtes og gjør noe morsomt om ei uke? Neste Fredag? eller Lørdag? Det har jo vært snakket om Bowling kveld lenge nå. Noen som er int i å være med på noe slikt neste fredag eller lørdag? Mathias. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Vi får prøve å holde tråden varm utover uka, så ser vi om folk er med på en liten sjalabais neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå