EirikL Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Har forresten kjøpt billett til neste sommers store begivenhet i Trondheim. Dette kommer til å bli hårreisende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Minner om ny gokartcup i regi av Bmw ccn på Bowling1 imorgen (TIRSDAG) klokken 19.00! Møt opp folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Er utrolig dødt her for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Vet det. Prøvde å lodde stemningen for et førjulstreff, men det var lite respons. Tror jeg må få Einar til å lage ny heading på tråden. Kanskje jeg skal lokke med nissen? \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Er med treff jeg. Må showe litt med de vakre vinterjula Hvis nissen kommer håper jeg at han husker hva jeg ønsker meg!! Kommer det noe herifra på gocart eller? Vurderer å ta turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Vi trenger en ny heading ja Hva med kommende søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Jeg kommer ikke på treff ihvertffall da min E36 står godt plantet i garasjen med sommerdekka på kan ikke komme på treff med xantia vinterbil heller Men mulig den blir solgt nå, og da blir det å gå til innkjøp av en E34 eller e30 som vinterbil men det blir evt ikke før over jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Jeg skal snakke med Einar og få ham til å endre heading. Skal vi prøve på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Jeg kan stille nå til søndag, men resten av helgene blir jeg bortreis frem til nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg skal snakke med Einar og få ham til å endre heading. Skal vi prøve på søndag? Jeg stiller opp jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Jeg skal snakke med Einar og få ham til å endre heading. Skal vi prøve på søndag? Jeg stiller opp jeg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Da bestemmer jeg at det blir treff kl 1400 utenfor Rema på Tiller. Hvis været for for jævlig, drar vi treffet ned i garasjen på Storm senteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Greit, jeg kommer også. Har forandret overskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Fine greier Skal vi ordne med gløgg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 dette kunne jeg tenkt meg men passer dårlig i morgen å jeg har masse gløgg med noen hemmelige ingredienser i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå