EirikL Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Hehe, det kunne blitt en spenstig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Møter jeg og! Håper det blir flere E34`r! Skulle gjerne prøvelånt en lysmodul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Mulig jeg kommer en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Flott å se at det blir bra oppmøte. Men, jeg har ødelagt min eneste termos, så hvis et par av dere kunne ta med en termos med kaffe, hadde det vært supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 skal prøve å komme.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Noen bilder da? Eirik tok noen så jeg. Artig med treff igjen. lenge siden sist nå. Da har jeg "desverre" laget salgstråd på bilen min... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=137961 Noe som mangler eller burde vært anderledes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 off, vokkna 4 i dag, så kom meg desverre ikke på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Her kommer noen mobilbilder fra treffet i dag. Det var vel bare en bil som var noenlunde ren i dag. Men den skal tydeligvis selges nå, så det var kanskje grunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Tok noen bilder jeg og. Kan ikke skryte av iPhone kameraet akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Jeg tror vi får bedre oppmøte ved et påsketreff hvis det blir annonsert litt tidligere. Dette kom nok litt bardus på de fleste. Skal prøve å få til noe mer skikkelig uti mars en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Da var det ikke toppakningen som var gåen på 320'en. Innsugskammen har knekt i to. Bra dette ble oppdaget etter toppen var planet og trykktestet Men, jammen bra noen hadde en innsugskam i baklomma. Så nå skal bilen hentes i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 hva er grunnen til at den grå E36 sedan,en har kjørt uten skilt fram i over et halvår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 hva er grunnen til at den grå E36 sedan,en har kjørt uten skilt fram i over et halvår? Er noen som kjører slikt fordi at det er "kult". Esveen: Etter toppen ble planet og trykktestet? Som regel fjernes jo ventiler osv før man planer og da burde man jo raskt sett at kammen var knekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Du sier noe der. Men tar man ut kammen da? var ikke lett å se at den var knekt når den lå nede i toppen. Heldigvis ikke en jobb jeg betaler noe for, så har ikke blitt lurt heller. Skal oppover etterpå, så skal høre litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Bættre! Knekt kam, den var ny for meg. Godt det ordna seg fort! Ser du har lagt ut bilen for salg, ble ikke vi enige om å bytte likt mot likt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå