Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Flott å se at det blir bra oppmøte. Men, jeg har ødelagt min eneste termos, så hvis et par av dere kunne ta med en termos med kaffe, hadde det vært supert :D

Skrevet

Her kommer noen mobilbilder fra treffet i dag. Det var vel bare en bil som var noenlunde ren i dag. Men den skal tydeligvis selges nå, så det var kanskje grunnen :lol:

iibvv5ko2xr20lmjinjq.jpg

ufun9flngbo5i29z6pc1.jpg

rcpe2ytzyljsb8iwmgzh.jpg

lmliij7lk0nqmg2c27h7.jpg

cbfcl87txxp1br7jn1i1.jpg

Skrevet

Jeg tror vi får bedre oppmøte ved et påsketreff hvis det blir annonsert litt tidligere. Dette kom nok litt bardus på de fleste. Skal prøve å få til noe mer skikkelig uti mars en gang 8)

Skrevet

Da var det ikke toppakningen som var gåen på 320'en. Innsugskammen har knekt i to. Bra dette ble oppdaget etter toppen var planet og trykktestet ;)

Men, jammen bra noen hadde en innsugskam i baklomma. Så nå skal bilen hentes i kveld.

cnr0th36datziisbdeez.jpg

Skrevet
hva er grunnen til at den grå E36 sedan,en har kjørt uten skilt fram i over et halvår? :)

Er noen som kjører slikt fordi at det er "kult".

Esveen: Etter toppen ble planet og trykktestet? Som regel fjernes jo ventiler osv før man planer og da burde man jo raskt sett at kammen var knekt?

Skrevet

Du sier noe der. Men tar man ut kammen da? var ikke lett å se at den var knekt når den lå nede i toppen. Heldigvis ikke en jobb jeg betaler noe for, så har ikke blitt lurt heller. Skal oppover etterpå, så skal høre litt mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...