R Andersen Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Kjære trøndere! Jeg ser jeg tråkket på manges tær når jeg stengte denne tråden, og i ettertid så ser jeg at jeg heller burde gitt dere en advarsel, istedet for å stenge tråden. Det var enighet blant moderatorene om å stenge tråden, men alle fortjener en ny sjanse.. Vi har slitt litt med at det har blitt alt for mye "chatting" i trådene på Bimmers, og det er noe vi ønsker å gjøre noe med, da det trots alt er et diskusjonsforum.. "Chatting" kan taes på PM, SMS, MSN eller tulletråden.. Hold derfor denne tråden fri for OT, så får den leve i all tid. Godt nytt år, bartefolk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Bra. Godt nytt år til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Nå skal det skjerpes på "toillprat" i trefftråden vår Folk må bli flinkere til å sensurere seg selv her fra nå av, meg selv inkludert! Godt Nytt År, folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Da begynner jeg trenden Hvordan er stemningen for 2010 treff? Drar på nordsjøen nå den 4.jan men kommer hjem 18.jan og er da hjemme i fire uker. En stund siden siste treff i Trondheim jeg har vært med på nå så hadde vært morro om det passet inn slik at jeg er hjemme på neste treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 He-he, med nypleid mustasje sier jeg "Halleluja" Ole: interessen for treff er svært tilstede... Fra slutten av januar, ca, håper jeg å ha fått mekkeplassen litt oppe å gå. Tenkte å kjøre noe "kurs" i div mekanisk osv etterhvert. Men først skal det turbolades en bil, og kompressormates en annen... Kommer bilder osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 Er det interesse for første treff 2010 søndag 24 januar? Da har vi litt tid på oss til å sammle en del folk og lage ett skikkelig treff. Noen formeninger om plass og tidspunkt? Takker moderatorer for at tråden får leve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Se det var bra Vi må vel ha oss et treff i løpet av januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 24 januar høres ut som en god dag Endrer du headingen etter nyttår? Skal vi satse på Rema 1000 på City Syd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 24 januar høres ut som en god dag Endrer du headingen etter nyttår? Skal vi satse på Rema 1000 på City Syd? jeg er dønn med, men kan vi ta det på noe anna en en søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Ingenting er umulig. Du får høre med Einar. Det er til slutt han som bestemmer. Men i ukedagene er det mye folk der ute til langt på kveld, så det kan bli vanskelig å finne en plass å stå samlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 hei hei gutter! Bra dere holder igang treffene i Trondheim, selv om jeg ikke er der Men jeg kommer sterkt tilbake fra våren av, da dimme dato er satt til 26. mars Utover våren/sommeren kan det også plutselig bli et bil bytte for min del, men ikke sikker enda da. Gleder meg til å komme tilbake til bil miljøet i Trondheim, og spesielt BMW miljøet. Vi treffes igjen på treff til sommeren Godt nytt (treff) år! Gardist Kjeldstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Er det stemning for treff neste søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Skulle tro jeg har mulighet da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Ja, det må vel bli ei råd for det! (altså treff på søndag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 BMW treff i trondheim søndag 24.01.10 klokken 14.00 Da starter vi med årets første treff, håper så mange som mulig kan komme. Ta gjerne med kaffe og kopper. Oppmøte blir rema 1000 på Tiller, gamle Lidl. Klokkeslett greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå