Mexos Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Mer info på gocart? Dato: 6. april 2010 Tid: 19:00 - 21:00 Sted: Bowling1 Lekeland & Gokart Beskrivelse: Da er det klart for ny gokartrunde igjen Dette er finalerunden i gokartcupen som har foregått i vinter, og derfor siste sjanse til å kjøre gokart med klubben i første omgang Vi kjører som vanlig M-pakke med oppvarming, kvalifisering og finaleheat, etterfulgt av bespisning. Møt opp for en hyggelig kveld med likesinnede Bmw entusiaster. Pris M-pakke: 275kr per pers. http://www.facebook.com/home.php?#!/eve ... 58&index=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 På tide med vårens første treff og kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Ja, det høres bra ut :- ) Meldt regn onsdag så. Kanskje før det ? Altså i dag eller i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
McIver Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Dette må jeg bli med på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Blir gjærne med på treff jeg, nå som jeg endeli har tatt ut bilen igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Er med jeg og Men er det noen som har originale dekk og felg til E34 som jeg kan få låne til vising onsdag 21. april hos biltilsynet? Det sto ingenting i tûv papirene til senkesettet om bruk av større felger enn originalt ilag med senkesettet, så dermed må jeg på med org. felger og vise på nytt.. enda jeg har 15 tûv merkede sider om brock-felgene og 4-5 om senkesettet.. dritt biltilsyn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Treff søndag klokka 3, Rema 1000 Tiller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 yes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Er med på den, må vel få på sommerhjula til den tid også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 tar mæ ein tur æ å da sekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Kommer jeg, mulig litt senere enn resten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Da har jeg forandret topic til treff førstkommende søndag klokken 15.00. Håper det kommer en del folk nå som det er sommerfelgsesong Får komme jeg å med "nygliset" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 Minner på terminlisten for CCN i vår: Mai 02.05.10 Vårtur til Ånn 08.05.10 Vårmønstring Scandic Shine 22.05.10 Banetreff Frøya Håper så mange som mulig kan komme på treffene våre For mer info følg med på: http://www.bmwccn.no/trondelag/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Minner på terminlisten for CCN i vår:Mai 02.05.10 Vårtur til Ånn 08.05.10 Vårmønstring Scandic Shine 22.05.10 Banetreff Frøya Håper så mange som mulig kan komme på treffene våre For mer info følg med på: http://www.bmwccn.no/trondelag/index.htm Bra program Blir med på det meste, men nå på søndag kan jeg ikke. Dessuten ikke så fan av denna reman på tiller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Ser ut til at det blir et vinterlig vårtreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå