Arnfleip Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Er det noen fra Trondheim som har tenkt seg til vårmønstringen hos Scandicshine på Verdal 8.mai? Er det stemning for å samle sammen noen biler og suse innover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Hadde planer om det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Meen, er det treff i Molde 1. mai? Med autoslalom og greier? Da må vi dit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Banekjøring på frøya 1. Mai! Og vårtreff i Bjugn 8. Mai! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Når reiser dere den 8. mai? Til Verdal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 2. mai arrangerer Bmw CCN avd. Trøndelag vårtur til Ånn Anbefaler alle som har mulighet til å bli med på dette Litt info: Årets første treff blir en vårtur til Ånn i Sverige, ca 20min fra Storlien mot Åre. Håper på fint vær og masse biler som vil slå følge på denne turen. Vi starter med oppmøte hos IKEA Trondheim kl. 10:00 med avreise 10:30. Vi vil ha følgende stopper for å hekte på de som ikke møter opp i Trondheim: Ca 11:15 Stjørdal Ca 12:30 Meråker Ca 13:00 Storlien Ca 13:30 Ånn. Der vil en få muligheten til å kjøpe seg noe og spise De serverer all slags mat og drikke til en rimelig penge. Hjemreise tar vi som det passer oss. Det er også mulig å ta en stopp på storlien på tilbaketuren for å handle litt. Dette er også en barnevennlig tur, så det er ingen grunn til å la barna være hjemme eller at dere blir hjemme av den grunn! Få på sommerhjulene, dra til hjulboltene å bli med på en vakker vårtur til våre gode naboer Event på facebook: http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 88&index=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Håper så mange som mulig kan være med på vårturen. Dette er fine turer der man kan strekke litt på sommerdekka sammen andre BMW entusiaster. Mexos: er Konsum Storlien åpen på søndager? Har dere spm. bare rop ut i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Hvor på Stjørdal stopper dere? konsum har åpent til 19.00 på søndager:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Faen at jeg er på frøya den helga da Absolutt en tur jeg kunne tenkt meg å være med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Mexos: er Konsum Storlien åpen på søndager? Burde jeg vite det? Har ikke bil som er egnet til svenskehandel jeg Aner desverre ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe36i Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Kanskje jeg får blitt med, hvis jeg finner ei valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Hvor på Stjørdal stopper dere?konsum har åpent til 19.00 på søndager:) Vi stopper på Statoil, Stjørdalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Hvordan er responsen for treffet? Noen som vet ca. hvor mange som blir med på turen? Var på BT og bestilte skilt, pluss at jeg ordnet forsikring på bilen igjen, så håper jeg får den før helga! Blir vel ikke noe å vise fram, da den ikke er helt ferdig enda. Men skal bli trivelig med en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 må da gå ann og få til cruising en kveld i fellesferien eller??? hadde vært ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå