espulus Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Åhh! Var på BT å hentet skiltene mine nå nettopp, og fikk derfor nytt midlertidig vognkort, som ikke er gyldig i utlandet! :S Hva kan skje hvis jeg blir stoppet? Hadde veldig lyst til å være med på treffet .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Har du vognkort fra tidligere eier og? Må vel gå an å benytte det dersom man skulle være uheldig nok til å bli stoppet. En kombinasjon av begge burde være nok. Er 9 som har bekreftet så langt på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Kom på det i etterkant, at jeg har del 1 liggende i bilen, fra første gang jeg registrerte bilen i mitt navn.. Får jo nytt nå, når jeg hentet ut skiltene igjen^^ Så hvis jeg bruker begge, som du sier, så skal det nok gå bra.. Gjør det ikke det, så får ting bare bli som det blir.. Sjansen for å bli stoppet er jo relativt liten Skal bort på verkstedet etterpå å hjelpe mekanikeren med noe småting etterpå, som lufting av bremser osv, så kanskje bilen er kjørbar til søndagen.. I så fall står jeg klar på Statoil Stjørdal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 vi kommer vel en gjeng fra N-Trøndelag også og hopper på i stjørdal. selv må jeg vel sitte på med Torbjørn e39 i hans e39 535ia (v8) da jeg har solgt e46 vogna mi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Er ikke Stjørdal en del av Nord-Trøndelag lenger eller? Hehe, hvor mange blir dere fra Verdal / Steinkjer / Namsos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 vi kommer vel en gjeng fra N-Trøndelag også og hopper på i stjørdal. selv må jeg vel sitte på med Torbjørn e39 i hans e39 535ia (v8) da jeg har solgt e46 vogna mi.. Du har da en svensk m5 din gris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Er ikke Stjørdal en del av Nord-Trøndelag lenger eller? Hehe, hvor mange blir dere fra Verdal / Steinkjer / Namsos? hehe, jo det er vel det selv kommer jeg jo ifra meråker og nå bor foreldrene mine på stjørdal så er der en del også. vi kommer vel en gjeng fra N-Trøndelag også og hopper på i stjørdal. selv må jeg vel sitte på med Torbjørn e39 i hans e39 535ia (v8) da jeg har solgt e46 vogna mi.. Du har da en svensk m5 din gris! hehe joda, men er ikke sikkert tollmyndighetene blir like blide om jeg kjører med den over grensen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Det går bra ja Jon-Steinar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Tror ikke det blir noe tur på meg i morgen Bilen har ikke blitt lakkert enda, og mangler fortsatt å rette bakskjermen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Det var synd :- p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Hvordan var turen i dag gutter? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 det ble desverre ikke noe tur på meg i dag havnet vist utpå fylla i går så jeg kom meg ikke opp i mårest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Hvordan var føret med sommerskoa? Fikk desverre ikke vært med.... Konfirmasjon.... Men kanskje min aller første tur kan bli en gang med litt bedre/varmere vær?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Venter spent på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Vi kan jo gå sammen noen på forumet her, og ordne en tur senere Drar sørover på jobb denne uka, og når jeg kommer tilbake er vel bilen klar for kjøring^^ Blir moro å se bilder fra turen ja bmwkizn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå