Armanic Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 tror ikke det var så mange som tok bilder jeg Men var helt grei turen :- ) Fikk handla bort litt ja ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 jeg tok 2 eller 3 bilder. ble litt avglemt i alt kaoset med at svenskene er glemsk. men er nå på jobb på frøya så får ikke lagt du ut før på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 som kanskje noen har fått med seg så holder bmw ccn et treff på scandic shine her på verdal lørdag 8 mai. dette styres av torbjørn e39 her på forumet. men pga at han ikke kommer seg inn på bimmers for tiden så legger jeg ut info ang treffet her for han. Tidsplan: 1000 - 1100 Innrulling 1100 - 1200 Demo Utvendig lakk korrigering (Scandicshine v/Kjetil) 1200 - 1300 Salg av grillmat (burger) Loddsalg med flotte premier! Utstilling av bil, stemmesedler til besøkende Sosial omgang 1300 - 1400 Demo Innvendig rens (Scandicshine v/Kjetil) 1400 - 1600 Premiering til utstilte biler og loddtrekning Shopping fra Scandicshine Praktiske opplysninger: - Satser også på salg av brus i tillegg til burgere, jobbes med å se om vi får til salg av kaffe. Men sliter kanskje noe med å få til stor nok trakter/kaffekoker. - Scandicshine tar kort ved kjøp i ”butikken” - HUSK kontanter for påmelding utstilling, loddkjøp og kjøp av mat/drikke! - Det er meldt sol både fre og lør og anbefales alle å komme med ren og pen bil. - Det vil bli skiltet fra E6 nord og sør for Verdal med BMWCCN Treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 blir det noe felles kjøring til verdal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Snakket med Lars om å kjøre sammen oppover. Men litt usikker på tidspunkt. Flere som vil komme på felleskjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 husk også bmwccn medlemskortet. ccn medlemer får nemlig rabatt hos ketil på ss jeg stiller med M5'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 styret får snakke sammen å komme med et oppmøte tidspunkt i trondheim;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Bruker vi lang tid til Verdal? Tidsnok å kjøre 09.00 fra IKEA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Tar ca 1 time og et kvarter fra Ikea i fin fartsgrensekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Typisk at det er så mye treff når jeg ikke har bil .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Felleskjøring til vårpussetreff Verdal Felleskjøring fra Strandveien Auto (Ettermarkedsinngangen på nedsiden) kl. 09.00, kjører 09.15. Om vi tar ny eller gammel vei finner vi ut da. Håper mange stiller opp med nyvasket bil og sommerfelger! Hvem blir med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Jeg blir ikke med desverre. Drar til oppdal med jobben ;- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Jeg må jobbe i morgen så jeg kan heller ikke bli med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Jeg stiller med X5 faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå