ESveen Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Jeg regner med jeg skal. Endre navnet her på tråden eller facebook gruppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Kommer om e21'n starter på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Er med på felles kjøring jeg. Satser på avmarsj 1030, så møt opp 1015? Da sier vi 10.15 med avreise 10.30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Tror jeg må hive meg med fra steinkjer på søndag, hvor finner jeg info om priser og div...flere som skal kjøre ifra steinkjer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Tror jeg må hive meg med fra steinkjer på søndag, hvor finner jeg info om priser og div...flere som skal kjøre ifra steinkjer ? Kjører fra Røra. På facebook er det info. De har vel en hjemmeside det står noe på og sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 kjører vel fra verdal, men jeg skal hjelpe til så jeg kjører en del tidiligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Tenkte tråden her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 No har jeg lagt om nye felger, så bare en vask no så er jeg klar for treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Bumper opp denne så kansje flere for det med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Bumper opp denne så kansje flere for det med seg Ikke så dumt det nei, for jeg har ikke sett denne enda Får se litt igjennom tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Har meldt meg inn i BMW ccn nu Må ta turen i morgen ja. Fant ikke infoen på facebook siden jeg ikke er medlem der, men fant det på ccn Trøndelag: BMWTREFF Lånke 22. Aug BMWCCN Avd. Trøndelag inviterer til banetreff på Lånke motorsportsenter Søndag 22. Aug 2010 Alle med BMW, Porsche og Alfa er velkommen! Oppmøte 11:00 for de som skal kjøre på bane 11:30 Førermøte 12:00-17:00 Vekselvis frikjøring idealspor og alternativt sporvalg. Familiekjøring, konkuranser samt blårøykheat etter interesse. Det vil bli premiering, samt loddsalg med masse flotte premier. Det blir matservering og drikke i kaffeteria. Priser: Banekjøring 300,- (400,- ikke medlemmer). Utsilling 200,- (300,- ikke medlemmer). 50,- pr tilskuer. 100,- i tilegg for flere enn 1 sjåfør pr.bil Hjelm er påbudt ved frikjøring. Sjekk bremseveske før ankomst. Teknisk kontroll vil bli utført. Førermøte er påbudt før påslipp. Prisliste BMWCCN effekter: KRUS 100,- VISITTKORTETUI 200,- SPORTSBAG 300,- PARAPLY 250,- KRAKK 200,- SKILTPLATE PR. STK. 50,- RYGGSEKK 400,- VELKOMMEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Har banen blitt bra etter ombyggingen? Hvis noen tok bilder, håper jeg de blir lagt ut etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Har banen blitt bra etter ombyggingen? Hvis noen tok bilder, håper jeg de blir lagt ut etterhvert. Banen er blitt bra for de som driver med rallycross, men for vanlig bilkjøring har det ikke blitt så store forandringer. De har lagt store ressurser i å bygge curbs, alternativspor i grus og betongvegger her og der, noe som en ikke kan dure løs på med en vanlig bil med 19" og lavprofildekk. Men banen ser mye kulere ut fra kiosken når du står og spiser pølse og ser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Hehe, det er jo egentlig det viktigste på Lånke. Så flott at de har fått til det, i hvertfall Men spøk til side. Da er vel banen slik de må ha den for å få EM-runde og det var vel hele vitsen med ombyggingen? Vi andre får kjøpe knastedekk og vræle rundt så godt vi kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Hehe, det er jo egentlig det viktigste på Lånke. Så flott at de har fått til det, i hvertfall Men spøk til side. Da er vel banen slik de må ha den for å få EM-runde og det var vel hele vitsen med ombyggingen? Vi andre får kjøpe knastedekk og vræle rundt så godt vi kan Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå