Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, har vondt i eksosskjøten på 528en fortsatt, nest sist i master drive XD, hahahaha, sykt morro, selv om jeg kjørte runden min når pissregnet begynte.

Var seriøst bra med oppmøte i forhold til sist år, banen var faktisk litt mer morro, litt uvant, og så var det den stygge humpen rett etter langstrekka.

Vet noen noe mer om de racerene som kom på henger?. Så rimelig gromme ut de .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, har vondt i eksosskjøten på 528en fortsatt, nest sist i master drive XD, hahahaha, sykt morro, selv om jeg kjørte runden min når pissregnet begynte.

Var seriøst bra med oppmøte i forhold til sist år, banen var faktisk litt mer morro, litt uvant, og så var det den stygge humpen rett etter langstrekka.

Fikk snakket litt med han i dekk1 e30'n når jeg sto og slapp ut på masterdriver. Han fortalte at den var satt opp for drift og hadde standard m5 motor. Ellers var det sveiset sperre, noe som forklarer hvorfor han snurret konstant. E36'n er jeg ikke sikker på, men virket ikke som det var så mye motor i den egentlig, men mye lyd!

stoppie_master, du fikk ikke tatt no bilder av min på banen med taket nede på familiekjøringa? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk snakket litt med han i dekk1 e30'n når jeg sto og slapp ut på masterdriver. Han fortalte at den var satt opp for drift og hadde standard m5 motor. Ellers var det sveiset sperre, noe som forklarer hvorfor han snurret konstant. E36'n er jeg ikke sikker på, men virket ikke som det var så mye motor i den egentlig, men mye lyd!

stoppie_master, du fikk ikke tatt no bilder av min på banen med taket nede på familiekjøringa? :P

jeg og snakket med en av di fra dekk1,slik så jeg fårstod det var det en orginal s50b32 i e36.

Men at det er sveiset diff er ikke noe god grunn får at han snurret fra tid til annen.

kjørte selv med sveiset diff og ja jeg snurret men det var jo helst på grunn av litt tung pedal fot og ikke noe med at d er sveiset diff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg var oppe og spiste litt når det var familiekjøring :?

Fruen og datteren var også innom da, så vi satt oppe i kantina og jeg gikk glipp av hele familiekjøringen. Ingen andre som tok bilde da?

Dette bilde fikk jeg av bilen din:

zk548yv9ahf25pw0z60b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, flotte bilder og videosnutter,,,,,

Ikke overasket over at det var m maskineri under panseret på de der, de fløy lett forbi meg ihvertfall.

Lurer på om det var noen snutter av meg når jeg prøver å få 528en til å slippe litt, (den ville ikke legge seg ut, bilen sier meg at den enten trenger en overhalt diff eller at den vil kjøre mer rundetider) XD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...