e28stian Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Hehe, har vondt i eksosskjøten på 528en fortsatt, nest sist i master drive XD, hahahaha, sykt morro, selv om jeg kjørte runden min når pissregnet begynte. Var seriøst bra med oppmøte i forhold til sist år, banen var faktisk litt mer morro, litt uvant, og så var det den stygge humpen rett etter langstrekka. Vet noen noe mer om de racerene som kom på henger?. Så rimelig gromme ut de . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 er det ikke noen som har noen bilder fra kjøringa igår? Mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Søstersen fikk et par bilder og filmklipp fra kjøringa, både inne fra bilen og fra podiumet. Skal se om jeg får lagt ut noe om en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Jeg la ut noen bilder i den andre tråden: viewtopic.php?f=9&t=89047&start=495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Hehe, har vondt i eksosskjøten på 528en fortsatt, nest sist i master drive XD, hahahaha, sykt morro, selv om jeg kjørte runden min når pissregnet begynte.Var seriøst bra med oppmøte i forhold til sist år, banen var faktisk litt mer morro, litt uvant, og så var det den stygge humpen rett etter langstrekka. Vet noen noe mer om de racerene som kom på henger?. Så rimelig gromme ut de . Fikk snakket litt med han i dekk1 e30'n når jeg sto og slapp ut på masterdriver. Han fortalte at den var satt opp for drift og hadde standard m5 motor. Ellers var det sveiset sperre, noe som forklarer hvorfor han snurret konstant. E36'n er jeg ikke sikker på, men virket ikke som det var så mye motor i den egentlig, men mye lyd! stoppie_master, du fikk ikke tatt no bilder av min på banen med taket nede på familiekjøringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Hehe, har vondt i eksosskjøten på 528en fortsatt, nest sist i master drive XD, hahahaha, sykt morro, selv om jeg kjørte runden min når pissregnet begynte.Var seriøst bra med oppmøte i forhold til sist år, banen var faktisk litt mer morro, litt uvant, og så var det den stygge humpen rett etter langstrekka. Vet noen noe mer om de racerene som kom på henger?. Så rimelig gromme ut de . Fikk snakket litt med han i dekk1 e30'n når jeg sto og slapp ut på masterdriver. Han fortalte at den var satt opp for drift og hadde standard m5 motor. Ellers var det sveiset sperre, noe som forklarer hvorfor han snurret konstant. E36'n er jeg ikke sikker på, men virket ikke som det var så mye motor i den egentlig, men mye lyd! stoppie_master, du fikk ikke tatt no bilder av min på banen med taket nede på familiekjøringa? jeg og snakket med en av di fra dekk1,slik så jeg fårstod det var det en orginal s50b32 i e36. Men at det er sveiset diff er ikke noe god grunn får at han snurret fra tid til annen. kjørte selv med sveiset diff og ja jeg snurret men det var jo helst på grunn av litt tung pedal fot og ikke noe med at d er sveiset diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Hehe, har vondt i eksosskjøten på 528en fortsatt, nest sist i master drive XD, hahahaha, sykt morro, selv om jeg kjørte runden min når pissregnet begynte.Var seriøst bra med oppmøte i forhold til sist år, banen var faktisk litt mer morro, litt uvant, og så var det den stygge humpen rett etter langstrekka. Vet noen noe mer om de racerene som kom på henger?. Så rimelig gromme ut de . Fikk snakket litt med han i dekk1 e30'n når jeg sto og slapp ut på masterdriver. Han fortalte at den var satt opp for drift og hadde standard m5 motor. Ellers var det sveiset sperre, noe som forklarer hvorfor han snurret konstant. E36'n er jeg ikke sikker på, men virket ikke som det var så mye motor i den egentlig, men mye lyd! stoppie_master, du fikk ikke tatt no bilder av min på banen med taket nede på familiekjøringa? Beklager, jeg var oppe og spiste litt når det var familiekjøring Fruen og datteren var også innom da, så vi satt oppe i kantina og jeg gikk glipp av hele familiekjøringen. Ingen andre som tok bilde da? Dette bilde fikk jeg av bilen din: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 det er ikke mexos sin, hans er facelift og med m-tech felger. du tok ikke noe av min hvite e34 m5 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Fikk meg i alle fall et par runder i denne Var på vått føre, men nesten glad for det. For det var anstrengende nok å holde kameraet Skal få lastet filmsnuttene opp på youtube Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Her var en kar som var flink til å ta breisladd Filmet med mitt Canon EOS 550D kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Legg ut flere bilder da Stoppie_Master (du husker sikkert meg fra treffet, litt sliten hvit E34 ) Alltid morsomt med treffbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Legg ut flere bilder da Stoppie_Master (du husker sikkert meg fra treffet, litt sliten hvit E34 ) Alltid morsomt med treffbilder! Joda Nu laster jeg opp på youtube, og de filmene tar litt tid å laste opp Sjekk den andre tråden også..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 En runde med den lett modda grønne bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Hehe, flotte bilder og videosnutter,,,,, Ikke overasket over at det var m maskineri under panseret på de der, de fløy lett forbi meg ihvertfall. Lurer på om det var noen snutter av meg når jeg prøver å få 528en til å slippe litt, (den ville ikke legge seg ut, bilen sier meg at den enten trenger en overhalt diff eller at den vil kjøre mer rundetider) XD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Var det noen som hadde rundetidene på oss? Spent på hva jeg fikk i komfortid i syvern e28stian: Jeg fikk heller ikke min til å sleppe, eller jo 2 ganger, men da snurret jeg også. Hadde jeg først fått den til å slippe bak ville jeg jo ikke slippe gassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå