Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, fikk med meg at jeg lå på 1.12, tror du var på 1,14 stoppie, hvilket er imponerende for en diger skute som syveren,snurra du ikke under runden din?.

Dette ble jeg gira på å gjøre igjen, men neste gang skal jeg ha bakdekk med grep, ikke blankslitte sladdedekk XD, Slapp ved hver nedskift i regneværet. :-).

Tror raskeste lå på 1,04, eller 7-8 sec raskere enn meg, men vedkommende nådde tiden sin før regnet starta da, og hadde vel hundreoghelvete mer gamp (?).

Blir gira bare ved tanken på å kjøre rundetider igjen, dette må vi gjenta neste gang det er banetreff :-D, Ser virkelig det høye nivået som er blant folka både hos bimmers og bmwccn, noe å sikte etter for min del :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer det at jeg snurra :tongue: jeg kjørte jo nest sist, så det var våt bane ja og jeg nekta og sleppe gassen #-o

Så selv jeg kunne ikke ligge med full gamp gjennom svingene :D

Men som en snill gutt som jeg er, og med Fleksnes på i bilen, så fikk jeg ta en runde til hehe :-({|=

Fikk ikke med meg noe fart over startlinja da, så du må passe deg til neste gang da e28stian :police:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger et nytt treff Lørdag 25.sept med tema for dagen: trimming/tuning av bil. Får besøk av Ultimo AS v/Trond som vil fortelle litt om tuning alternativer og hva Ultimo kan levere. Blir muligheter for trimming av bil den dagen, send meg PM ved interesse for dette slik at jeg kan si ifra til Trond hva utstyr som trengs. Steinkjer Bil vil stille med demo- biler for prøvekjøring og hyggelige priser fra delelageret. Satser på enkel servering kaffe/kaker, om det blir stor påmelding kan det hende det blir bestilt og solgt smurte baguetter/ brus e.l. MELD DEG PÅ IDAG OG SETT AV DAGEN!

Bimmers medlemmer og Bmwccn er inviterte. Satser på en flott dag som blir dokumentert med både tekst og bilder i Fahrfreude. Treffet er ikke kjøpsbetinget eller Bmwccn medlemsbetinget, åpent og fritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hehe, fikk med meg at jeg lå på 1.12, tror du var på 1,14 stoppie, hvilket er imponerende for en diger skute som syveren,snurra du ikke under runden din?.

Dette ble jeg gira på å gjøre igjen, men neste gang skal jeg ha bakdekk med grep, ikke blankslitte sladdedekk XD, Slapp ved hver nedskift i regneværet. :-).

Tror raskeste lå på 1,04, eller 7-8 sec raskere enn meg, men vedkommende nådde tiden sin før regnet starta da, og hadde vel hundreoghelvete mer gamp (?).

Blir gira bare ved tanken på å kjøre rundetider igjen, dette må vi gjenta neste gang det er banetreff :-D, Ser virkelig det høye nivået som er blant folka både hos bimmers og bmwccn, noe å sikte etter for min del :-).

var 1 sekund som skilte 1 plass og 3 plass på tidtakinga. grønne e30`n på 1 i regn og deltaen på 2 plass og den som jeg satt på og kompisen kjørte, og eneste som ikke hadde våt bane :wink: første bilen utpå. en orginal e36 325 cupe :P som faktisk er arbeidsbilen til kompisen min også.. men spilte mye inn at vi ikke hadde våt bane også da. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tid: 25. september · 10:00 - 17:00

Sted: Steinkjer Bilsalg AS Fjordgata 9 Steinkjer

Mer informasjon:

- Et treff for BMW interesserte med trimming som tema for dagen.

- Vi får besøk av Trond fra Ultimo AS fra Drammen som vil fortelle litt om trimming metoder.

- Vi kan også få sett forskjellige typer trimming utført under treffet.

- Muligheter for å få trimmet bilen sin på stedet under treffet, chiptuning og datatuning. Send meg en PM om du er interessert (type bil, årsmodell og motortype) så får du svar om pris, effekt tilbake. Si ifra selv om du kun tenker trimming og kunne tenkt deg trimming den dagen slik at vi får tatt høyde for hvilket utstyr vi trenger!

Både bimmers og BMWCCN Trøndelag er inviterte, men ingen krav om medlemsbevis. Dette er et åpent treff for alle BMW interesserte! Inviter gjerne dine venner med BMW eller interesse for BMW.

Vi trimmer gjerne også andre merker den dagen, send meg en mail på tuning.midt.norge@ntebb.no ved interesse med info om navn, mob.nr, bilmerke, årsmodell og motortype!

Steinkjer Bil AS stiller med lokaler til disp og demobiler (3/5-serie og X1) for prøvekjøring. Meld deg på treffet idag!

Velkommen til en innholdsrik dag!

Begynner å nærme seg treff nå i full fart! Har allerede fått påmeldinger helt fra Mo i Rana!! Kommer en del go-biter på treffet. Ryktes noen M5'er, muligens en B3 Alpina +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Må vel kunne få igang et treff snart, men jeg kan ikke møte med noe bimmer enda da den har slått seg vrang og bare fyrer i innsuget. Men hvis jeg finner ut av problemet om ikke så alt for lenge så må jeg dra med 320turbo'n en tur på treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...