PenguiN- Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hvem utenom meg skal representere Trondheim på treffet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hvem utenom meg skal representere Trondheim på treffet?? Jeg Jeg bor bare i Nord Trøndelag. (bodd her bare litt over et år) og jeg er fra Trondheim Så jeg representerer vel begge Men får håpe det kommer flere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Kommer hvis jeg får tid. Har mye som skjer denne helgen, men jeg skal prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Denne helgen? er helgen etter førstkommende det er treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hva heter han som hadde sånn ACS stylet E61? han ville iallefall jeg likt å slådd av en prat med og studert vogna til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Denne helgen? er helgen etter førstkommende det er treff Den helgen mente jeg Vel.. denne helgen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Du og mexos har jo forøvrig prikk lik bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Du og mexos har jo forøvrig prikk lik bil ? nesten han har facelift, også ikke helt lik blå farge. ellers veldig lik ja Hva heter han som hadde sånn ACS stylet E61? kanskje allstar du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Få med deg mexos da ja, var allstar, men bilen er jo solgt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 det kan muligens vær kurant ja;) kanskje jeg har den styggeste bila av alle:D å kanskje jeg finner en billig tomgangsregulator:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Fint tiltak igrunn! hvis noen trenger så kan æ ta med mæ: Originale E61 speil i titansølv. M-bakfanger innsats helt ny sort. M5 riller og 2stk PDC i titansølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 får håp jeg får tia til og kom;) så evt kan folk ta med en billig tomgangsregulator som funker til e34 525i 24v non vanos;) kan evt ta med meg e34 M5 speil vist noen ønsker det. har 4dører fram fanger orginal e34 pm meg vist noen er intrissert i dette da vetu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Stiller også muligens. Har fått en forferdelig eksoslekkasje, så venter enda på ny pakning, må nesten fikse det først. Venter også på motorstyring, håper denne kommer i løpet av uka, så blir det litt fart på sakene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 Da endret jeg topic. Lenge siden jeg har vært på bimmers nå. Kommer på treff jeg å. Skal ringe en runde å få med flere på treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Få med deg mexos da ja, var allstar, men bilen er jo solgt :/ Jeg skal faktisk gjøre noe så harry som å spille Finans NM I Bowling neste helg, så har ikke muligheten til å komme Men E46'n min står uansett vinterlagret så har ingen Bmw å komme med. E36'n er ikke på veien enda grunnet latskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå