Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Program ja.

Vi kan jo prøve å lage et lite program....

Skal ta med kamera i alle fall, så kan vi ha en slags registrering når vi kommer. Så tar vi bilde av alle bilene fra siden med kort info og med bimmers nick til, så kan jeg legge det ut her etterpå.

Også kan vi prøve å ha en liten avstemning om hvem som fortjener en liten premie pga bilen sin?

Liten matbit på burgersjappa, ikke inni bilene...

Så kan vi jo kjøre en runde rundt, også en siste stopp med kaffepåfyll og ha det bra samtale?

Kunne det ha vært noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med program er det lite vits i...da må det planlegges av flere som får ansvaret for det...dessuten, på slapseføret og vinterfelger er det vel ingen biler som virkelig "skinner"...dog idèen liker jeg, men den passer nok bedre på sommerstid når folk gnikker og gnur for harde livet rett før ett treff...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med program er det lite vits i...da må det planlegges av flere som får ansvaret for det...dessuten, på slapseføret og vinterfelger er det vel ingen biler som virkelig "skinner"...dog idèen liker jeg, men den passer nok bedre på sommerstid når folk gnikker og gnur for harde livet rett før ett treff...:)

Vi kan jo kjøre fra parkeringshuset til ica og bort til YX stasjonen på andre siden av veien, og fylle opp kaffekoppen der. Så har vi sånn sett hatt en formell kjøring og uten at bilen blir skitten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...