Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treffet er ganske stort i skala ja, mange forhandlere som stiller ut. Blir også 2 bilauksjoner ila dagen, matservering/salg (thai-mat). Bil-drop fra kran, redningsetatene stiller, NAF stiller... Så anbefaler alle som har mulighet om å definitivt ta turen! Jeg blir i området til Steinkjer Bil fra ca 0930. Bmw'ene blir det laget plass for utstilling hos Steinkjer Bil.

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette høres spennende ut!

Jeg kommer definitivt til å ta turen innover :)

Hvis det blir noe felleskjøring fra Trondheim, kan jeg slenge meg med fra Stjørdal? Evt. når og hvor? :)

Skrevet
Compact med S14 motor er tøft :)

Det er det sikkert, men det compacten der har ikke det....

Å har den ikke, beklager misinformasjon :^o

Som Jon///M også sier var det en M42 (318is) motor med datasprut, d-Bilas spjeldrekke, stroket og borret, custom eksos og div andre modifikasjoner.

Skrevet

Hentet drømmebilen i helga. Har drømt om E24 i mange år nå. Bilen levde opp til forventningene, og turen fra Asker - Toten - Trondheim gikk som en drøm.

Mer info kommer etterhvert. Blir vell en prosjekttråd på denne og.

BMW 635csi 1984, Alpinhvit med sort sportskinn og automat.

0jczl5on2d0o722divmq.jpg

Skrevet

Hei Tr.heims folk :)

Har ei venninne som trenger hjelp til flytting. Dere trenger kun å hjelpe med bil, ikke bære :)

Hun tilbyr en fotoshoot av bilen dersom som hjelp og dekker nok bensin også for hjelpen.

Se her om dere ønsker å hjelpe ei i nød: viewtopic.php?f=9&t=191227&p=2027964

Skrevet
Hentet drømmebilen i helga. Har drømt om E24 i mange år nå. Bilen levde opp til forventningene, og turen fra Asker - Toten - Trondheim gikk som en drøm.

http://images.bimmers.no/files/0jczl5on2d0o722divmq.jpg

Kan det stemme at jeg så deg i rundkjøringa på Stavset i dag? Tok en ekstra runde rundt for å legge meg bak deg, men du svingte av mot rema 1000 ;)

Skrevet

http://images.bimmers.no/files/0jczl5on2d0o722divmq.jpg

Kan det stemme at jeg så deg i rundkjøringa på Stavset i dag? Tok en ekstra runde rundt for å legge meg bak deg, men du svingte av mot rema 1000 ;)

Jepp, stemmer det. rundt sju tia. Du veit du er glad i å kjøre bil når du kjører fra Fossegrenda til Stavset for å handle brød ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...