Otis Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Nei, nei, nei, nei. Først må vi finne en dato Forslag? Aiaiai, jeg så bilen din i går på Nardo Centeret! Den var nice! Enda penere i virkeligheten. Og den var meget pen med hvit farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Nei, nei, nei, nei. Først må vi finne en dato Forslag? Hva med søndag 19.06? : ) Er jo ikke noe som skjer på søndager uansett, så greit å fylle helgen med så mye som mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 19. er noen av oss på vei hjem fra ACR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Otis: Takk takk! Bilen er en skikkelig godbil. Søndag 19. passer egentlig bra. Kunne tatt det såpass sent at alan og Mexos og gjengen fra ACR kunne møtt oss der på tur hjem? Når ca. passerer dere alan? Det er jo lyst og varmt utover kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Den 19'e passer for meg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Det var det jeg tenkte på ^^ Da kan vi jo møte dere som er på vei hjem fra ACR? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Holder tråden litt oppe, så kanskje vi får med flere for en gangs skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Hvordan blir det med dette treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Blir det ikke noe treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Hadde planer om å komme, men grenrøret mitt har sprukket, igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Hehe, typisk Men ser ikke ut som om det blir noe treff uansett :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Hadde planer om å komme, men grenrøret mitt har sprukket, igjen.... Hehe, kjekke de der kinagrenrørene Blir det nytt nå da, eller mer sveising? Stiller sikkert på treff jeg også forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Når skal vi ta treffet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Føler jeg snakker med meg selv i denne tråden.. Noen må da være keen på et treff i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Stiller jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå