Mexos Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Blir tidlig morgen på meg med bilvask rundt 07.30 tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Vårpussetreff BMW CCN og GS 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Vårpussetreff BMW CCN og GS 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Ikke lenge til frøya treff: Hit er det verdt og ta turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Til info så vurderer jeg å stille i firmastand med datatrimming av bil på Frøya. For min del så krever det en del for at dette skal bli gjennomførbart. Blant annet er jeg avhengig av å ha en kollega i Drammen til å motta filer for at jeg skal gjennomføre datatuning ved Frøyabanen. Han er ikke interessert å sitte en lørdag uten noe å gjøre.. For de som er interesserte så kan dere sende meg en PM for info om datatuning, priser og muligheter for din bil. Vi kjører "No Cure - No Pay" garanti! Dvs er du ikke fornøyd setter vi bilen original uten kostnad (betingelser gjelder, tas på PM). For de som lurer så har jeg drevet med trimming av bil siden 2009 og jobber med erfarne folk i Norge som igjen har nettverk i Europa når det gjelder trimming av bil. Det vil igjen si at vi bruker produkt av høy kvalitet med svært gode referanser og velutprøvde tuningmetoder. Rabatt skal selvfølgelig ordne med, men er avhengig å vite et viss antall som skal ha før vi evt annonserer med rabatt. Så ta kontakt på PM så ser jeg interessen! Torbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Neste treff er på lånke 25. August. Facebook event her: https://www.facebook.com/events/180758455431922/ Møt opp folkens Dette er et tradisjonelt treff med bra oppmøte og mulighet til å få kjørt mye, eller bare vise fram bilen til beskuelse for andre BMW entusiaster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Da er det kun to dager igjen til det braker løs på Lånke. Håper mange tar turen. Det er meldt bra vær og mange har meldt sin ankomst Litt info: Da er det igjen tid for det tradisjonelle Lånketreffet for alle BMW entusiaster. 11.00.Innskjekk med teknisk kontroll 11.30. Førermøte 12.00. Banen åpnes 12.00 - 17.00 Vekselvis frikjøring og alternativ sporvalg 17.00 Banen stenger Hvis interesse blir det også; Familiekjøring Kjøring for biler med godkjent lisens Dragrace masterdriver Autoslalom Breisladd-konkuranse Priser: Utstilling medlemmer 100,- Utstilling ikke medlemmer 200,- Banekjøring og utstilling medlemmer 300,- Banekjøring og utstilling ikke medlemmer 500,- (inkluderer medlemskap resten av året) Prøveskilt er IKKE tillatt. Ved teknisk kontroll sjekkes bremsevesken (max 1-2 år gammel) og at batteriet er ordentlig festet. Husk ingen løse gjenstander i bilen. Det vil bli salg av mat og drikke. I klubbteltet blir det salg av klubbeffekter. Husk førerkort, medlemsbevis og hjelm. Vel møtt! Sjekk facebook eventen i posten over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 I dag hadde vi et kjempetreff. Kongevær, bra oppmøte og trivelige folk Bilder finner en her: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 969&type=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Ja, kjempetreff! Ikke værst med ca. 55 lekre BMW'er med spenn fra 1972 og opp til 2013 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Ja, kjempetreff! Ikke værst med ca. 55 lekre BMW'er med spenn fra 1972 og opp til 2013 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Nei for å si det på godt trøndersk: Vi skræve bredt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Noen bilder fra helgas treff på Lånke: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Del II: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Del III: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Del IV: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå