Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres ut som en plan :) Foreslår line-up litt over påske når folk har fått på sommerfelger og tatt en polering :) Jeg skal rubbe, lakkrense, polere og lakkforsegle, senke, montere 17", montere leppe på fronten, sideskjørt og diffuser i bakfangeren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei folkens!

Ble ikke treff på meg idag. Kom akkurat fra hytta på valdres. Så har trimma bilen 95 mil denne helga :) Må dessuten legge til at jeg satt å sola meg på fredagen i fjellsola, med en iskald warsteiner å en ørliten gammel-oppland i -4 å knallblå himmel! Må også legge til at veiene helt fra dovre til valdres var knusktørre samt himmelen knallblå. Skikkelig bra helg dette.

Hvordan har været vært i Trondheim forresten? :D

Hvordan var treffet? mange som møtte opp? Bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været i Trondheim har vært skikkelig dritt! Masse regn og store dammer i veibanen. Ikke bra med vinterdekk mtp vannplaning akkurat :?

Jeg møtte opp med min E34 for første gang i dag og synes at det var trivelige folk og mye fine biler å se. Kommer garantert igjen, og kanskje med nybilen neste gang :D

Var vel rundt 10-11 biler på det meste tror jeg.

Har noen få bilder, men de er tatt med mobil så kvaliteten er deretter.

hobs1s9dhjkjglh7s6k9.jpg

9awyog2hbsdnx5ue5v2i.jpg

u4qiojaibxj9i2ws2wwk.jpg

3bruhe113pay4fj8a6a7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra oppmøte i dag, med tanke på været. ACS'en er rett og slett lekker.

Var greit å ta ned taket, men det var så tungt av regnvann at det var bare så vidt motoren ville være med på leken :? Gleder meg til varmere dager og forhåpentligvis tett bil 8)

Ske1eton: du må komme neste gang. Har noen spm til deg angående taket på bilen. Men det må vises fysisk, vanskelig å forklare her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...