EirikL Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Gratulerer med dagen Gyldig grunn til fravær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Gratulerer med dagen Vi får ta en line-up med E36er senere, har lyst å lufte nybilen jeg å nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Høres ut som en plan Foreslår line-up litt over påske når folk har fått på sommerfelger og tatt en polering Jeg skal rubbe, lakkrense, polere og lakkforsegle, senke, montere 17", montere leppe på fronten, sideskjørt og diffuser i bakfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 hei folkens! Ble ikke treff på meg idag. Kom akkurat fra hytta på valdres. Så har trimma bilen 95 mil denne helga Må dessuten legge til at jeg satt å sola meg på fredagen i fjellsola, med en iskald warsteiner å en ørliten gammel-oppland i -4 å knallblå himmel! Må også legge til at veiene helt fra dovre til valdres var knusktørre samt himmelen knallblå. Skikkelig bra helg dette. Hvordan har været vært i Trondheim forresten? Hvordan var treffet? mange som møtte opp? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 ingen som skal ha no treffgreier nå til helga.. skal til trondheim da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Her ble det bare tull... Får ikke slettet innlegget heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Været i Trondheim har vært skikkelig dritt! Masse regn og store dammer i veibanen. Ikke bra med vinterdekk mtp vannplaning akkurat Jeg møtte opp med min E34 for første gang i dag og synes at det var trivelige folk og mye fine biler å se. Kommer garantert igjen, og kanskje med nybilen neste gang Var vel rundt 10-11 biler på det meste tror jeg. Har noen få bilder, men de er tatt med mobil så kvaliteten er deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Ser ut som det er noen nye biler der, og det er bra. Håper folk forstetter å møte opp. over ti biler er ikke værst på en så regnfull dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Flytter til Trondheim neste mnd jeg, så blir det vel så jeg henger meg på Treffene deres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Herregud som jeg savner cabben når jeg ser Eirik står med taket nede. Ser ut som det var greit oppmøte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Jeg kom litt i seneste laget i dag pga. dårlig form så de fleste hadde dratt når jeg kom. Jeg får ta d igjen til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Du med e61, tok fronten nedi i nedkjøringa eller? Det gjorde min, og din ser mye lavere ut! Faen så fin btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Du med e61, tok fronten nedi i nedkjøringa eller? Det gjorde min, og din ser mye lavere ut! Faen så fin btw TAKK TAKK:) det gikk faktisk bra bynne å bli vane å kjør på skrå :) bli dreven på det me nokk trening å sjø! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Bra oppmøte i dag, med tanke på været. ACS'en er rett og slett lekker. Var greit å ta ned taket, men det var så tungt av regnvann at det var bare så vidt motoren ville være med på leken Gleder meg til varmere dager og forhåpentligvis tett bil Ske1eton: du må komme neste gang. Har noen spm til deg angående taket på bilen. Men det må vises fysisk, vanskelig å forklare her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 men.. skjer det ikke noe neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå