Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra oppmøte i dag, med tanke på været. ACS'en er rett og slett lekker.

Var greit å ta ned taket, men det var så tungt av regnvann at det var bare så vidt motoren ville være med på leken :? Gleder meg til varmere dager og forhåpentligvis tett bil 8)

Ske1eton: du må komme neste gang. Har noen spm til deg angående taket på bilen. Men det må vises fysisk, vanskelig å forklare her.

Hva gjelder det? Har litt peiling på cab taket da jeg fiklet en del med mitt ifjor vår. Er i Trondheim fra onsdag så er bare å spørre hvis du trenger hjelp. kanskje jeg kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært konge! Det kommer inn vann i begge hjørnene fremme mellom taket og ramme til frontruta. Pakningen på innsiden av siderutene fylles med vann og så drypper det ned på setene. Som sagt, litt vanskelig å forklare. Lettere å skjønne problemet når man ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært konge! Det kommer inn vann i begge hjørnene fremme mellom taket og ramme til frontruta. Pakningen på innsiden av siderutene fylles med vann og så drypper det ned på setene. Som sagt, litt vanskelig å forklare. Lettere å skjønne problemet når man ser det.

Akkurat samme problemet hadde jeg. Mest på førersiden. Fikk aldri skjekket det helt, men det lureste her tror jeg er å ta av alt av lister, for så å gå over de og sette de korrekt på plass igjen. husker jeg hadde en som ikke sto helt riktig. Fikk rettet den opp litt og da ble det bedre. er mest sannsynlig en list/pakning som står litt ute av sporet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje en god ide. Får prøve å finne en tørr dag og en plass å stå. Må nok kjøpe litt verktøy også. Var det mye pes å fjerne de listene?

Jeg har aldri tatt av de på toppen, bare justert den ene på a stolpen litt. Tror ikke det er så mye pes å fjerne de. Er nok verre å få de korrekt på :lol: Bare pass på at du har full oversikt over hvilke som skal hvor når du holder på så går det nok fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...