EirikL Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Neste treff er om 14 dager. Hvis du er i byen da, må du komme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Bra oppmøte i dag, med tanke på været. ACS'en er rett og slett lekker. Var greit å ta ned taket, men det var så tungt av regnvann at det var bare så vidt motoren ville være med på leken Gleder meg til varmere dager og forhåpentligvis tett bil Ske1eton: du må komme neste gang. Har noen spm til deg angående taket på bilen. Men det må vises fysisk, vanskelig å forklare her. Hva gjelder det? Har litt peiling på cab taket da jeg fiklet en del med mitt ifjor vår. Er i Trondheim fra onsdag så er bare å spørre hvis du trenger hjelp. kanskje jeg kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Det hadde vært konge! Det kommer inn vann i begge hjørnene fremme mellom taket og ramme til frontruta. Pakningen på innsiden av siderutene fylles med vann og så drypper det ned på setene. Som sagt, litt vanskelig å forklare. Lettere å skjønne problemet når man ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Det hadde vært konge! Det kommer inn vann i begge hjørnene fremme mellom taket og ramme til frontruta. Pakningen på innsiden av siderutene fylles med vann og så drypper det ned på setene. Som sagt, litt vanskelig å forklare. Lettere å skjønne problemet når man ser det. Akkurat samme problemet hadde jeg. Mest på førersiden. Fikk aldri skjekket det helt, men det lureste her tror jeg er å ta av alt av lister, for så å gå over de og sette de korrekt på plass igjen. husker jeg hadde en som ikke sto helt riktig. Fikk rettet den opp litt og da ble det bedre. er mest sannsynlig en list/pakning som står litt ute av sporet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Det er kanskje en god ide. Får prøve å finne en tørr dag og en plass å stå. Må nok kjøpe litt verktøy også. Var det mye pes å fjerne de listene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Det er kanskje en god ide. Får prøve å finne en tørr dag og en plass å stå. Må nok kjøpe litt verktøy også. Var det mye pes å fjerne de listene? Jeg har aldri tatt av de på toppen, bare justert den ene på a stolpen litt. Tror ikke det er så mye pes å fjerne de. Er nok verre å få de korrekt på Bare pass på at du har full oversikt over hvilke som skal hvor når du holder på så går det nok fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Du med e61, tok fronten nedi i nedkjøringa eller? Det gjorde min, og din ser mye lavere ut! Faen så fin btw TAKK TAKK:) det gikk faktisk bra bynne å bli vane å kjør på skrå :) bli dreven på det me nokk trening å sjø! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 vet ikke hva jeg er. men om jeg er det skal jeg ta meg turen.. følger med på denne tråden.. er smått jeg har vært der en del helger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Litt sent kanskje, men her er et par bilder til fra treffet 17.02.08 Tre generasjoner 5-serie Flott 530d To strøkne touringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 fan, min touring mangler jo der.. ingen som skal drive snødrifting i helga?=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 korr vi kan kjør snø drifting henn da????? e me æ!!! med vinterbilen :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 hehe.. .vett ikke.. snya jo som fan her i sta.. slutta vest plutselig.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Gleder meg til sommertreff, så vi kan stå ute og kanskje få til en "cruise runde" gjennom byen. Hadde vært kult med 20-30 bmw i rekke...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 hadde vært konge det... er det ingen av dere som er ute å kruser på vintern da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Blir liksom ikke så kult, med vinterhjul og skittn bil. Men nå er det ikke lenge til sommern.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå