Mexos Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Jeg kommer neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Jeg kommer neste gang 16.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Jeg kommer neste gang 16.? Riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løvseth 87 Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Jeg kommer men ikke med min bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 I`ll be there.. Valdor: din alkis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Jeg og kompisen med dama, kommer med hans e32 750iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Æ vart frelst på d treffet! Æ MÅ ha e46!! Lars sin! oooohhh.. D va mæsta så d gjekk for mæ når æ kjørt denj.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Æ vart frelst på d treffet! Æ MÅ ha e46!! Lars sin! oooohhh..D va mæsta så d gjekk for mæ når æ kjørt denj.. Hehe. Bra han har skinnseta da Høre rykter om at d va et bra oppmøte den her gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Visste ikke om dette jeg...Perkele! Kommer neste gang. Var det mange biler der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Var 14-15 biler der totalt. Skikkelig bra treff med mange nye. Håper folk fortsetter å dukke opp. Savnet ett par kjente fjes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Bra treff denne gangen. Hvis oppmøte fortsetter å øke, blir det bra utover våren. Satser på 20 biler om to uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Æ vart frelst på d treffet! Æ MÅ ha e46!! Lars sin! oooohhh..D va mæsta så d gjekk for mæ når æ kjørt denj.. Hehe. Bra han har skinnseta da Høre rykter om at d va et bra oppmøte den her gangen? Jau Men Julian.. æ savne dæ... va rart å værra på BMW treff eller i d heletatt nå med BIL å gjør uten dæ.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 så ikke dette før nå, hadde jeg vist det hadde jeg vært dær, prøv å kom neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Her kommer noen bilder fra treffet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Æ vart frelst på d treffet! Æ MÅ ha e46!! Lars sin! oooohhh..D va mæsta så d gjekk for mæ når æ kjørt denj.. Hehe. Bra han har skinnseta da Høre rykter om at d va et bra oppmøte den her gangen? Jau Men Julian.. æ savne dæ... va rart å værra på BMW treff eller i d heletatt nå med BIL å gjør uten dæ.. hehe Hahahaha Ja sånn e d å vær kjernekar vettu Va d noen som tok bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå