KeRu (Joavg) Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Æ vart frelst på d treffet! Æ MÅ ha e46!! Lars sin! oooohhh.. D va mæsta så d gjekk for mæ når æ kjørt denj..
Mexos Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Æ vart frelst på d treffet! Æ MÅ ha e46!! Lars sin! oooohhh..D va mæsta så d gjekk for mæ når æ kjørt denj.. Hehe. Bra han har skinnseta da Høre rykter om at d va et bra oppmøte den her gangen?
Svensson Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Visste ikke om dette jeg...Perkele! Kommer neste gang. Var det mange biler der?
ESveen Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Skrevet Mars 2, 2008 Var 14-15 biler der totalt. Skikkelig bra treff med mange nye. Håper folk fortsetter å dukke opp. Savnet ett par kjente fjes.
EirikL Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Bra treff denne gangen. Hvis oppmøte fortsetter å øke, blir det bra utover våren. Satser på 20 biler om to uker
KeRu (Joavg) Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Æ vart frelst på d treffet! Æ MÅ ha e46!! Lars sin! oooohhh..D va mæsta så d gjekk for mæ når æ kjørt denj.. Hehe. Bra han har skinnseta da Høre rykter om at d va et bra oppmøte den her gangen? Jau Men Julian.. æ savne dæ... va rart å værra på BMW treff eller i d heletatt nå med BIL å gjør uten dæ.. hehe
viggo E34 Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 så ikke dette før nå, hadde jeg vist det hadde jeg vært dær, prøv å kom neste gang
Mexos Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Æ vart frelst på d treffet! Æ MÅ ha e46!! Lars sin! oooohhh..D va mæsta så d gjekk for mæ når æ kjørt denj.. Hehe. Bra han har skinnseta da Høre rykter om at d va et bra oppmøte den her gangen? Jau Men Julian.. æ savne dæ... va rart å værra på BMW treff eller i d heletatt nå med BIL å gjør uten dæ.. hehe Hahahaha Ja sånn e d å vær kjernekar vettu Va d noen som tok bilder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå