Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Xplod?

Når ca stilte du deg i kø du?

Ref. OndSofa

"Og synes også det blir mer og mer fyll for hver gang? Glad jeg ikke hadde med noe bil som sto parkert langs festen oppi der hvertfall.."

Stemmer?

Jess. Det nicket ble laget når jeg var 14 og begynte å bygge bilstereo i mors 83 fiesta :lol: Gikk heldigvis over til bedre stereo ganske fort ;)

Jeg tror jeg stilte meg i kø en liten halvtime før treffet. Når de åpnet gikk det egentlig forholdsvis fort å komme inn mener jeg å huske. Bilen foran meg (Den sorte mercedes'n på bildet) Fikk ikke kommer inn på utstillingen, men det gjorde jeg. Gikk sikkert litt på trynefaktor'n til bilen :wink:

Fyll er noe man bestandig ser på bilarrangement. Men jeg har litt det inntrykket at det er folk fra landet som er verst på dette? Virker som det er mange fra landsbygda som fyller bilen med folk, tuborg og hjemmebrent så fort det er no bilarrangement og tar turen som en fest. Så dette er et problem jeg tror det er vanskelig å bli kvitt. Husker på gatebiltreffet i 2005 på lade hvor det kom en rosa-rulla golf to hvor det hoppet ut en gjeng med campingbord, campingstoler, kaffekanne og ei kasse tuborg. Der satt de seg ned klokken 10 på morgenen og fyrte opp anlegget i golfen. Da var "festen" igang :lol:

Gatebil44.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser badass ut i den fargen! Gleder meg til å se den på veien til sommeren, ikke minst å sitte på en tur. Kanskje til og med prøve? ;)

Alldri kjørt 3'serie med m50b25 motoren, kunn 5 serien jeg hadde selv, og den syntes jeg var en skikkelig arti bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...