Mexos Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Har lakka MIM osv selv med ok resultat.Send meg bilde evt info på PM skal jeg se om jeg ikke har noe tips eller noe Og til alle: prøver å få til en rabatt for oss bimmers folk på jobb, hvis det kunne vært interessant... Det har vært topp da jeg skal inn med min den 25. April tenker jeg Må vel få den Eu Godkjent Så mye lettere å beholde skiltene ved kontroll da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 J. Hofstad: Jobber du hos Norservice? Kunne tenkt meg en 4-hjulskontroll når sommerfelg og senk er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 J. Hofstad:Jobber du hos Norservice? Kunne tenkt meg en 4-hjulskontroll når sommerfelg og senk er på plass Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Ser folk her snakker om å legge om.. Er det bare jeg som bor på byåsen? Jeg vet kun av en gate i trondheim som det fortsatt er masse snø i, dere gjettet det kanskje.. Jo gaten jeg bor i! haaaaaaaaaaaater snø akkurat nå. Vil bensin/parafin/tennveske/napalm!? på snøen i oppkjørselen min gi meg en ønsket effekt? Noen her som har forsøkt å brenne bort snø? J. Hofstad skrev: Og til alle: prøver å få til en rabatt for oss bimmers folk på jobb, hvis det kunne vært interessant... Dette hørtes flott ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Ser folk her snakker om å legge om..Er det bare jeg som bor på byåsen? Jeg vet kun av en gate i trondheim som det fortsatt er masse snø i, dere gjettet det kanskje.. Jo gaten jeg bor i! haaaaaaaaaaaater snø akkurat nå. Vil bensin/parafin/tennveske/napalm!? på snøen i oppkjørselen min gi meg en ønsket effekt? Noen her som har forsøkt å brenne bort snø? Det er bare å salte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 J. Hofstad Kunne tenkt meg en firhjulskontroll jeg og når sommerfelgene kommer på Hvilken pris har dere på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Nå har jeg brukt spÆtt og saltet oppkjørselen så langt det går. Satser på sommerfelger til søndag! syns jeg så et par kjente sorte e46er, en med sorte felger passere granåsen i sted btw hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Nå har jeg brukt spÆtt og saltet oppkjørselen så langt det går. Satser på sommerfelger til søndag! syns jeg så et par kjente sorte e46er, en med sorte felger passere granåsen i sted btw hehe Jeg bor også på byåsen. Oppkjørselen der jeg bor er også snø og dritt. Værst av alt er det elendig vei. En senka bil vil sannsynligvis få problemer å kjøre der. Vil også ha på sommerhjula men får smøre meg med tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Legger om i dag Noen som har peiling på hvor mye trykk jeg skal ha i 225/45 og 245/40-17? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Vurderer sterkt å legge om jeg å. Har tross alt en bil til på vinterdekk i tilfelle det skulle komme snø. håper på finvær i mårra , slik at vi kan stå ut Noen som har lest langtidsvarsel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Legger om i dag Noen som har peiling på hvor mye trykk jeg skal ha i 225/45 og 245/40-17? hm, 2,8 bar? Tror jeg kjørte med 2,5 eller 2,8. Kjekt med litt trykk ihvertfall når det er lavprofil. Du må legge ut bilde når du har lagt om Er spent på å se hvordan de hjulene ser ut med din senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 I følge varslet skal det være sol kl 12 og pissregn kl 15, så jeg frykter vi må stå inne denne gangen også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Orka ikke no mer av vinterdekk.. La om etter jobb igår Selv om bila ser ut som en monstertruck uten senk hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Orka ikke no mer av vinterdekk.. La om etter jobb igår Selv om bila ser ut som en monstertruck uten senk hehe.. Bedre med monstertruck med store hjul enn monstertruck med små hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Bedre med monstertruck med store hjul enn monstertruck med små hjul Jo sant det, ska vel få i senkefjærer, event. justerbart så fort som mulig, mmen vanskelig å si hvor mye jeg skal senke, da det også kommer fangere/sideskjørt.. KOmmer vel bilder i tråden om bilen om ikke så lenge, og møter på treffet søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå