Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Har lakka MIM osv selv med ok resultat.

Send meg bilde evt info på PM skal jeg se om jeg ikke har noe tips eller noe :D

Og til alle: prøver å få til en rabatt for oss bimmers folk på jobb, hvis det kunne vært interessant...

Det har vært topp da jeg skal inn med min den 25. April tenker jeg ;) Må vel få den Eu Godkjent ;) Så mye lettere å beholde skiltene ved kontroll da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser folk her snakker om å legge om..

Er det bare jeg som bor på byåsen? :grr: Jeg vet kun av en gate i trondheim som det fortsatt er masse snø i, dere gjettet det kanskje.. Jo gaten jeg bor i! haaaaaaaaaaaater snø akkurat nå.

Vil bensin/parafin/tennveske/napalm!? på snøen i oppkjørselen min gi meg en ønsket effekt? Noen her som har forsøkt å brenne bort snø?

J. Hofstad skrev:

Og til alle: prøver å få til en rabatt for oss bimmers folk på jobb, hvis det kunne vært interessant...

Dette hørtes flott ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser folk her snakker om å legge om..

Er det bare jeg som bor på byåsen? :grr: Jeg vet kun av en gate i trondheim som det fortsatt er masse snø i, dere gjettet det kanskje.. Jo gaten jeg bor i! haaaaaaaaaaaater snø akkurat nå.

Vil bensin/parafin/tennveske/napalm!? på snøen i oppkjørselen min gi meg en ønsket effekt? Noen her som har forsøkt å brenne bort snø?

Det er bare å salte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg brukt spÆtt og saltet oppkjørselen så langt det går. Satser på sommerfelger til søndag! syns jeg så et par kjente sorte e46er, en med sorte felger passere granåsen i sted btw hehe

Jeg bor også på byåsen. Oppkjørselen der jeg bor er også snø og dritt. Værst av alt er det elendig vei. En senka bil vil sannsynligvis få problemer å kjøre der.

Vil også ha på sommerhjula men får smøre meg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger om i dag :headbang: Noen som har peiling på hvor mye trykk jeg skal ha i 225/45 og 245/40-17?

hm, 2,8 bar? Tror jeg kjørte med 2,5 eller 2,8. Kjekt med litt trykk ihvertfall når det er lavprofil. Du må legge ut bilde når du har lagt om :) Er spent på å se hvordan de hjulene ser ut med din senk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med monstertruck med store hjul enn monstertruck med små hjul ;)

Jo sant det, ska vel få i senkefjærer, event. justerbart så fort som mulig, mmen vanskelig å si hvor mye jeg skal senke, da det også kommer fangere/sideskjørt.. KOmmer vel bilder i tråden om bilen om ikke så lenge, og møter på treffet søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...