Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser folk her snakker om å legge om..

Er det bare jeg som bor på byåsen? :grr: Jeg vet kun av en gate i trondheim som det fortsatt er masse snø i, dere gjettet det kanskje.. Jo gaten jeg bor i! haaaaaaaaaaaater snø akkurat nå.

Vil bensin/parafin/tennveske/napalm!? på snøen i oppkjørselen min gi meg en ønsket effekt? Noen her som har forsøkt å brenne bort snø?

Jeg bor på Lundåsen og trooo meg.. HER er det snø!!!

Sykelig mye å!!! snør hele tia.. blir gal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da har jeg lagt om! Skal ta buss til jobb neste uke pga. europark har tatt tilbake parkeringsplassene og gitt bøter til 20 biler på elgeseter. Så om det snør er det ingen krise.

Noen som veit dekktrykket på 235/35-18 og 265/30-18?

Fylte på 2,8 bar på alle fire. Det som var nermest i tabellen i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg skal prøve meg på oppmøte i morra. Er fortsatt kl 12 på Valentinlyst Senter? Kommer jo aldri til å finne frem :D Kan vi ikke heller si citylade eller noe.. hehe, hadde vært så kjekt :P

NY seteret ved city syd!! ved MC Donalds :) (storm med andre ord)

oppmøte kl 13 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minimum 3,6 og opp til 4,2 tror jeg det var.

På så lav profil vil man prøve å beskytte felg med å sette opp trykket.

Vil muligens slite litt mer på midten, men på 225/255 har jeg ikke problem med det.

Såpass ja. Får øke litt i mårra, når jeg vasker bilen.

Treffet starter klokken 13.00 på storm senteret. Hvis du er usikker på hvor det er, ta ett kartsøk på gulesider først. Ligger ved rundkjøringa ved City Syd. Selve treffet er i parkeringskjelleren under senteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg skal prøve meg på oppmøte i morra. Er fortsatt kl 12 på Valentinlyst Senter? Kommer jo aldri til å finne frem :D Kan vi ikke heller si citylade eller noe.. hehe, hadde vært så kjekt :P

NY seteret ved city syd!! ved MC Donalds :) (storm med andre ord)

oppmøte kl 13 :)

Wow, skikkelig skivebom :P Da kjører jeg E6 til jeg tar av på Tiller da? (er ikke lenge siden jeg flytta til Trondheim)..

Vi får håpe på oppholdsvær i natt, bilen var sånn passe ren nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg skal prøve meg på oppmøte i morra. Er fortsatt kl 12 på Valentinlyst Senter? Kommer jo aldri til å finne frem :D Kan vi ikke heller si citylade eller noe.. hehe, hadde vært så kjekt :P

NY seteret ved city syd!! ved MC Donalds :) (storm med andre ord)

oppmøte kl 13 :)

Wow, skikkelig skivebom :P Da kjører jeg E6 til jeg tar av på Tiller da? (er ikke lenge siden jeg flytta til Trondheim)..

Vi får håpe på oppholdsvær i natt, bilen var sånn passe ren nå..

Jepp. Kjør opp okstadbakken og videre til du har passert det nye Byggmakker bygget på høyresiden. Sving så av motorveien og ta til venstre. Da skal du ha city syd på høyre side. Ta så til høyre i neste kryss. Du vil da finne mc-donalds på din høyre side etter en 500meter. Sving inn på parkeringsplassen der så vil du finne nedkjørselen til parkeringshuset til Storm senteret. Der står gjengen og tar imot deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg skal prøve meg på oppmøte i morra. Er fortsatt kl 12 på Valentinlyst Senter? Kommer jo aldri til å finne frem :D Kan vi ikke heller si citylade eller noe.. hehe, hadde vært så kjekt :P

NY seteret ved city syd!! ved MC Donalds :) (storm med andre ord)

oppmøte kl 13 :)

Wow, skikkelig skivebom :P Da kjører jeg E6 til jeg tar av på Tiller da? (er ikke lenge siden jeg flytta til Trondheim)..

Vi får håpe på oppholdsvær i natt, bilen var sånn passe ren nå..

Har sendt PM med nummeret mitt jeg, ring hvis du får trøbbel med å finne fram :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...