AC Schnitzer Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 det pissregner på byåsen nå!! hærlig!!! snøen renner bort !!:D perfekt hvis det blir oppholds og sol til treffet! Fryser på litt nå, men skulle vist bli sol i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 DET ER SOOOOOOL gutter :) å BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ himmel :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Hørrest lovende ut for dem som skal på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 KJEMPEGREIEEEEEEEEEEER!!!!! \:D/ Sorry, men klarte ikke å dy meg. Kanskje vi kan stå ute i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Vi får håpe på oppholdsvær i natt, bilen var sånn passe ren nå.. Har sendt PM med nummeret mitt jeg, ring hvis du får trøbbel med å finne fram Thanks Så lenge jeg finner City Syd, så skulle vel dette være bankers. Det ser jo lovende ut med været. Håper bare asfalten tørker litt før jeg hiver meg i kjøringa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Det er 5 meter med is mellom buvika og stormsentret, og de 5 metrene er selvsagt utenfor min garasje tror ikke jeg kommer meg ut på sommerhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Den svir :/ Håper du kommer deg til treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Været ser bra ut det. Kanskje vi stiller oss ute idag? så får vi trekke inn hvis det blir for ille. Det kan bli litt trangt uttafor storm senteret, men på andre siden av veien på lidl er det stor plass samt ett tak man kan stå under. Dessuten ser alle som møter opp på storm, vi som står på andre sia. Så de som kommer først, sjekk opp mulighetene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Det er 5 meter med is mellom buvika og stormsentret, og de 5 metrene er selvsagt utenfor min garasje tror ikke jeg kommer meg ut på sommerhjul Håper det er asfalt ellers rundt om da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 J.hofstad: skal du på treffet i dag?? (kunne vel egentlig gått å ringt på men..) du snakket om noe OMEGA greier til motoren min mulighet for å ta med noe sånnt?? kjører til Oslo etter treffet ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Veit at Johnny skulle bli med ja. Kanskje greit å ringe på til han? Veit han er hjemme alene med unga sine, så kanskje han ikke rekker å sjekke bimmers før han drar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 æ kan jo bank HARDT i veggen da se om æ får nå respons!! eller bare ring på døra kanskje!! får ta detetterpå her no da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Virkelig bra treff i dag. Rekord i oppmøte. Fikk tatt et bilde som hovedsakelig ble tatt for å sende som plagiat til mexos. Mobil bilde. Var vel flere som tok bilder. Kom med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Ja, tokk bilder. Skal få de over til pc'en utover kvelden. Var vell en 25-26 biler der totalt. Telte iallefall 23 samtidig. Så det er ny rekord! Håper vi får stått ut neste treff, og gangen etter der er det felleskjøring opp til Lånke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Virkelig bra treff i dag. Rekord i oppmøte. Fikk tatt et bilde som hovedsakelig ble tatt for å sende som plagiat til mexos. Var vel flere som tok bilder. Kom med dem. Ja det var hyggelig Har ligget på sofaen i Oslo og pløyd igjennom 4 episoder med kongen av queens idag jeg Skulle heller vært på treff Bra oppmøtet begynner å bli bra nå da mange med sommerhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå