Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi får håpe på oppholdsvær i natt, bilen var sånn passe ren nå..

Har sendt PM med nummeret mitt jeg, ring hvis du får trøbbel med å finne fram :wink:

Thanks :) Så lenge jeg finner City Syd, så skulle vel dette være bankers.

Det ser jo lovende ut med været. Håper bare asfalten tørker litt før jeg hiver meg i kjøringa. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været ser bra ut det. Kanskje vi stiller oss ute idag? så får vi trekke inn hvis det blir for ille.

Det kan bli litt trangt uttafor storm senteret, men på andre siden av veien på lidl er det stor plass samt ett tak man kan stå under. Dessuten ser alle som møter opp på storm, vi som står på andre sia.

Så de som kommer først, sjekk opp mulighetene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tokk bilder. Skal få de over til pc'en utover kvelden. Var vell en 25-26 biler der totalt. Telte iallefall 23 samtidig. Så det er ny rekord! Håper vi får stått ut neste treff, og gangen etter der er det felleskjøring opp til Lånke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig bra treff i dag. Rekord i oppmøte. Fikk tatt et bilde som hovedsakelig ble tatt for å sende som plagiat til mexos. :twisted:

Var vel flere som tok bilder. Kom med dem. :wink:

Ja det var hyggelig :evil::wink: Har ligget på sofaen i Oslo og pløyd igjennom 4 episoder med kongen av queens idag jeg :? Skulle heller vært på treff ;) Bra oppmøtet begynner å bli bra nå da :) mange med sommerhjul? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...