Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synd at treffet her ikke er litt seinere, så kunne kanskje jeg blitt med med ny-bilen også :) Skal kjøpe BMW i dag om ting går som det skal, og henter bilen til Trondheim i helga. Men er ikke tilbake før rundt kl.17 på søndag... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at treffet her ikke er litt seinere, så kunne kanskje jeg blitt med med ny-bilen også :) Skal kjøpe BMW i dag om ting går som det skal, og henter bilen til Trondheim i helga. Men er ikke tilbake før rundt kl.17 på søndag... :(

Ah. Synd. Kan nesten ikke flytte treffet, pga. det er endel folk som ikke er på forumet som kommer. Men det har hendt at vi har stått der til rundt 16.00, så hvis du gasser på litt, rekker du det ;)

Ps. Hva har du handlet deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut idag at lånke kjøringa er lørdag. hadde hele tiden trodd det var på søndag. Jeg kommer opp til Trondheim 24. April. Slutter ikke på skolen i Oslo før 17.00 så blir sen ankomst i trondheim den kvelden. Jeg har så en ganske hektisk fredag foran meg. Planer som står på tapetet den dagen er å bytte bakstilling, bytte stagstag under foran og bak, bytte frambremser, montere senkesett, montere ny frontfanger, bytte bremseveske, justere eksosanlegg. Så hadde jeg håp om å klare å vaske og polere bilen også. Bilen må være klar for lånke lørdag. Så blir den sendt på EU etterkontroll og hjulstillingskontroll på Norservice bil mandagen etter. Kjenner jeg svetter allerede :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at treffet her ikke er litt seinere, så kunne kanskje jeg blitt med med ny-bilen også :) Skal kjøpe BMW i dag om ting går som det skal, og henter bilen til Trondheim i helga. Men er ikke tilbake før rundt kl.17 på søndag... :(

Ah. Synd. Kan nesten ikke flytte treffet, pga. det er endel folk som ikke er på forumet som kommer. Men det har hendt at vi har stått der til rundt 16.00, så hvis du gasser på litt, rekker du det ;)

Ps. Hva har du handlet deg?

Du får prøve å holde treffet gående så lenge som mulig ;) Så skal jeg prøve å kjappe meg! hehe. Er en '90-modell E30 325ix touring :) Fader'n er og henter bilen nå! Så om han ikke plutselig finner noe veldig kritisk som han ikke fant da han så på bilen i går, er jeg BMW-eier igjen i løpet av kvelden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle prøve lykken her, kanskje noen av dere mange bimmers folk i trondheim kunne tenkt seg ett sett med felger til sommeren?

Har et sett med 16" BBS felger jeg skulle ha blitt kvitt..

Bilder i egen salgstråd, om noen skulle være interisert kunne jeg tatt med på bimmers treffet på søndag..

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=75837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk på treffet på søndag, folkens! Få gjerne med dere andre som kjører riktig bil. Vi satser på over 30 biler denne gangen og at treffet blir utenfor Lidl, rett over veien fra den vanlige møteplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å få med en fra jobben, en bynesing med E90, men han tror vi bare er en "harry" gjeng, så derfor kommer han ikke. :P

Mulig vi er "harry", men er ekte bimmerentusiaster....

At BMWCCN har akseptert oss og invitert oss på treff burde si sitt.

Mulig han med E90 ikke har samme interessen for bimmer men bare bruker den som fremkomstmiddel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...