Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant ut idag at lånke kjøringa er lørdag. hadde hele tiden trodd det var på søndag. Jeg kommer opp til Trondheim 24. April. Slutter ikke på skolen i Oslo før 17.00 så blir sen ankomst i trondheim den kvelden. Jeg har så en ganske hektisk fredag foran meg. Planer som står på tapetet den dagen er å bytte bakstilling, bytte stagstag under foran og bak, bytte frambremser, montere senkesett, montere ny frontfanger, bytte bremseveske, justere eksosanlegg. Så hadde jeg håp om å klare å vaske og polere bilen også. Bilen må være klar for lånke lørdag. Så blir den sendt på EU etterkontroll og hjulstillingskontroll på Norservice bil mandagen etter. Kjenner jeg svetter allerede :lol:

Kan stille opp og hjelpe deg etter arbeid på fredag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28.04.07, 07:07

becca

Registrert bruker

Skal begynne å kjøre nedover mot Lånke nå, var visst en del kø der allerede!

__________________

SJEKK tidspunkt for innlegg!!!!

Dette er før forrige treff på lånke...

vi må stå opp i riktig tid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28.04.07, 07:07

becca

Registrert bruker

Skal begynne å kjøre nedover mot Lånke nå, var visst en del kø der allerede!

__________________

SJEKK tidspunkt for innlegg!!!!

Dette er før forrige treff på lånke...

vi må stå opp i riktig tid!!

Får jeg 325en ok kan jeg står der fra 01.00 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut idag at lånke kjøringa er lørdag. hadde hele tiden trodd det var på søndag. Jeg kommer opp til Trondheim 24. April. Slutter ikke på skolen i Oslo før 17.00 så blir sen ankomst i trondheim den kvelden. Jeg har så en ganske hektisk fredag foran meg. Planer som står på tapetet den dagen er å bytte bakstilling, bytte stagstag under foran og bak, bytte frambremser, montere senkesett, montere ny frontfanger, bytte bremseveske, justere eksosanlegg. Så hadde jeg håp om å klare å vaske og polere bilen også. Bilen må være klar for lånke lørdag. Så blir den sendt på EU etterkontroll og hjulstillingskontroll på Norservice bil mandagen etter. Kjenner jeg svetter allerede :lol:

Kan stille opp og hjelpe deg etter arbeid på fredag :D

Tusen takk for det :) Men har desverre ikke no penger til overs å betale deg for arbeidet. :cry: Har ordnet meg med bukk fra ettermiddagen og utover kvelden :)

Ifjor sto jeg vel i køen fra 30 min før åpning. Var en del foran meg, men jeg kom inn relativt fort. Står vi der 1 time før åpning tror jeg ikke vi kommer til å få noen problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ikke betalt...

Ja da kan jeg nesten ikke si nei takk til din erfarne hjelpende hånd :) Selv om jeg har skrudd en del bil har jeg aldri skiftet bakstilling. Så regner med det fort er tid å spare ved å ha en som har gjort det før til å hjelpe til:) Håper bare alt går smertefritt. Stiller selvsagt opp tilbake om du skulle trenge hjelp med 325'n en dag etter jeg har flyttet nordover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er fra trommel til skive gjorde jeg samme nettopp.

Trenger bremseslange ekstra.

Kan ta litt tid hvis det sitter, så om det ikke har vært av på en stund vil jeg anbefale å smøre allerede nå.

Kan stille slik at det fungerer greit til du kommer opp på jobb til oss.

Tar med eget verktøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifjor sto jeg vel i køen fra 30 min før åpning. Var en del foran meg, men jeg kom inn relativt fort. Står vi der 1 time før åpning tror jeg ikke vi kommer til å få noen problemer.

Ja, mulig det er tidlig nok med 1 time før, bare vi får til å stå sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til å bli skikkelig vær iallefall! Så nå gjennstår å få vaska "kone" bilen. 530'en står med en oljelekkasje, så den kommer ikke på veien igjen før neste uke.

Satser på realt oppmøte idag å. Iallefall når det er årets første utetreff! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...