Sir Hofstad Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 KAN TREFFLEDER SPØRRE LOKALE HELTER OM NOEN HAR SOMMERFELGER Å SELGE MEG?? =( send pm om du vet noe! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=75837 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Fant ut idag at lånke kjøringa er lørdag. hadde hele tiden trodd det var på søndag. Jeg kommer opp til Trondheim 24. April. Slutter ikke på skolen i Oslo før 17.00 så blir sen ankomst i trondheim den kvelden. Jeg har så en ganske hektisk fredag foran meg. Planer som står på tapetet den dagen er å bytte bakstilling, bytte stagstag under foran og bak, bytte frambremser, montere senkesett, montere ny frontfanger, bytte bremseveske, justere eksosanlegg. Så hadde jeg håp om å klare å vaske og polere bilen også. Bilen må være klar for lånke lørdag. Så blir den sendt på EU etterkontroll og hjulstillingskontroll på Norservice bil mandagen etter. Kjenner jeg svetter allerede Kan stille opp og hjelpe deg etter arbeid på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 28.04.07, 07:07 becca Registrert bruker Skal begynne å kjøre nedover mot Lånke nå, var visst en del kø der allerede! __________________ SJEKK tidspunkt for innlegg!!!! Dette er før forrige treff på lånke... vi må stå opp i riktig tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 28.04.07, 07:07 becca Registrert bruker Skal begynne å kjøre nedover mot Lånke nå, var visst en del kø der allerede! __________________ SJEKK tidspunkt for innlegg!!!! Dette er før forrige treff på lånke... vi må stå opp i riktig tid!! Får jeg 325en ok kan jeg står der fra 01.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Fant ut idag at lånke kjøringa er lørdag. hadde hele tiden trodd det var på søndag. Jeg kommer opp til Trondheim 24. April. Slutter ikke på skolen i Oslo før 17.00 så blir sen ankomst i trondheim den kvelden. Jeg har så en ganske hektisk fredag foran meg. Planer som står på tapetet den dagen er å bytte bakstilling, bytte stagstag under foran og bak, bytte frambremser, montere senkesett, montere ny frontfanger, bytte bremseveske, justere eksosanlegg. Så hadde jeg håp om å klare å vaske og polere bilen også. Bilen må være klar for lånke lørdag. Så blir den sendt på EU etterkontroll og hjulstillingskontroll på Norservice bil mandagen etter. Kjenner jeg svetter allerede Kan stille opp og hjelpe deg etter arbeid på fredag Tusen takk for det Men har desverre ikke no penger til overs å betale deg for arbeidet. Har ordnet meg med bukk fra ettermiddagen og utover kvelden Ifjor sto jeg vel i køen fra 30 min før åpning. Var en del foran meg, men jeg kom inn relativt fort. Står vi der 1 time før åpning tror jeg ikke vi kommer til å få noen problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Tar ikke betalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 hehe! Hofstan e en snill mann som stille opp for at guttan ska få bilan sine på treff :) SPIRIT`en sin det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Tar ikke betalt... Ja da kan jeg nesten ikke si nei takk til din erfarne hjelpende hånd Selv om jeg har skrudd en del bil har jeg aldri skiftet bakstilling. Så regner med det fort er tid å spare ved å ha en som har gjort det før til å hjelpe til:) Håper bare alt går smertefritt. Stiller selvsagt opp tilbake om du skulle trenge hjelp med 325'n en dag etter jeg har flyttet nordover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Hvis det er fra trommel til skive gjorde jeg samme nettopp. Trenger bremseslange ekstra. Kan ta litt tid hvis det sitter, så om det ikke har vært av på en stund vil jeg anbefale å smøre allerede nå. Kan stille slik at det fungerer greit til du kommer opp på jobb til oss. Tar med eget verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 hehe! Hofstan e en snill mann som stille opp for at guttan ska få bilan sine på treff :)SPIRIT`en sin det!! Er jo ikke noe problem, er slik laget at jeg synes det er greit å skru bimmer, og hvorfor ikke stille opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Ifjor sto jeg vel i køen fra 30 min før åpning. Var en del foran meg, men jeg kom inn relativt fort. Står vi der 1 time før åpning tror jeg ikke vi kommer til å få noen problemer. Ja, mulig det er tidlig nok med 1 time før, bare vi får til å stå sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Herli vær i dag! Blir fint å stå ute i dag Skal ut å vaske bilen nå, skifte til sommerdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 bare skift te sommerdekk du må vel bare kjør vintertøffla æ som ska kjør nedover te oslo... men været e fint da vertfall :) glede mæ!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Det ser ut til å bli skikkelig vær iallefall! Så nå gjennstår å få vaska "kone" bilen. 530'en står med en oljelekkasje, så den kommer ikke på veien igjen før neste uke. Satser på realt oppmøte idag å. Iallefall når det er årets første utetreff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Ja, da var møtet overstått! flott oppmøte, og mange mange hyggelige trøndera =) fine bila,godt vær, og god stemning! ingenting e bedre mange som tok bilda, håpe di kjæm her etterkvært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå