Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Fin den grønne e39'en.. Hvem er det sin?

J. Hofstad: Hvis du leier det verkstedet, er det da mulig å få "skru" litt der da, mot en liten penge.. Var det det du tenkte? For da kan jeg kanskje få skifta bærearmer og casterstag, og kanskje en av dere kyndige kunne justere styresnekka mi.. For nå er det helt jævlig å kjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin den grønne e39'en.. Hvem er det sin?

J. Hofstad: Hvis du leier det verkstedet, er det da mulig å få "skru" litt der da, mot en liten penge.. Var det det du tenkte? For da kan jeg kanskje få skifta bærearmer og casterstag, og kanskje en av dere kyndige kunne justere styresnekka mi.. For nå er det helt jævlig å kjøre..

Og kan rep det du trenger på nærmeste asfalterte område jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha treff på søndagen ja. Skal få kjøpt kamera til den helgen, så må få prøvd det ut litt. :D

Snakker vi speilrefleks? :D Du har ihvertfall tilgang til mange gode motiver den helgen ;)

Gjør nok det ja. Ja motiver skal vel ikke være problem den helgen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forstå hvordan den hvite Automote Coupen kom seg over fartshumpene med så lave sideskjørt :S

Bilen var dessverre en skuffelse å se "live" :cry: Hadde forhåpninger til den bilen, men det var en del jallagreier som ikke hang på greip i det hele tatt. Håper ikke eieren blir arg hvis han leser dette, men den falt nok ikke i smak hos meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om en shampoo som gir litt ekstra glans i lakken etter vask? Har ikke tid til å polere bilen før Lånke, så det måtte ha blitt nest beste løsning. Hvis ingen har lyst å hjelpe til med polering og det styret der før vi kjører, for dette har jeg ikke peiling på. Nyter ikke å lese om det på nettet uten å se fysisk hvordan man går frem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om en shampoo som gir litt ekstra glans i lakken etter vask? Har ikke tid til å polere bilen før Lånke, så det måtte ha blitt nest beste løsning. Hvis ingen har lyst å hjelpe til med polering og det styret der før vi kjører, for dette har jeg ikke peiling på. Nyter ikke å lese om det på nettet uten å se fysisk hvordan man går frem :wink:

Hiv et par bøtter med VARMT vann over bilen ;) Fordamper og renner av lett og bilen får en litt bedre glans.

Så den hvite Automote coupe'n i Lillestrøm i høst og da så den ganske tøff ut syntes jeg :) . Synes alle automote bilene virker å ende opp som festbiler jeg. Kanskje pga. det er den stylingstilen faller best i smak ute i distriktene? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje et poeng når det gjelder den stylingtrenden, hehe. Det som skuffet med var bl.a at når dørene stod oppe, gynget de i vinden. Virket ikke som hengslene var av den beste kvaliteten, for det var ikke rare draget i lufta. En annen ting var at når dørene stod oppe, så du rett inn på framdekket fra dørkarmen :shock: Fantes ikke bakkant på skjermen, hvis du skjønner hva jeg mener. Manglet også innerskjermer pluss at det var et simpelt stoffinteriør i bilen. Bilen var sikkert penere tidligere, men jeg fikk en følelse av den ikke kommer til å leve så lenge hvis den skal fungere som festbil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett meninger ang. automote bilen, så håper jeg den kommer flere ganger. Akkurat slike biler som trekker folk og lager litt liv å røre.

Håper eier ikke føler seg støtt, men med en slik spesiell bil får man oppmerksomhet på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...