Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sitter forresten ved vinduet og kikker over på parkeringsplassen og ser at Allstar har fått på sommersko. Nesten så jeg må en tur over for å kikke nærmere :D

Jasså? bor du oppi det området du å?

Da ble det faktisk bilhandel idag! Endte med å kjøpe den 525iA 2003 som står på møller bil her i Trondheim. Bilen har rulla 125.000km, men den virket kompakt å fin utvendig og invendig. Ellers er den lasta med alt utstyr untatt elektriske stoler. Får den på mandag eller tirsdag, skulle byttes panser, samt ryggesensor, blinklyspære og tåkelyspæreholder.

Imens kjører jeg en vw jetta lånt av møller bil. (Skulle egentlig låne en A6 2,5 diesel 2003 modell, men lånebilen kom alldri inn igjen.) Ikke akkurat hverken BMW eller Audi, denne jettaen!

Legger med en link til bilen. Mener jeg gjorde en real handel. Det er tatt inspection II av møller bil, også fikk jeg satt på sommerhjul med firehjulskontroll, gått over a/c, ny navigasjons-cd, omregistrering og årsavgift, 6mnd garanti, 3 sett alufelger med greie hjul. samt tatt diagnose. alt dette for 280.000 kr.

Dessuten var det kampanje fra IF på fullkasko/m leiebil for 250kr mnd/3000 i året, kjørelengde 16.000km i året. Så slo til der å. Neste år blir det gjensidige igjen.

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 3cabwtga19

49773&WT.svl=Link

Hehehehehehe

fikk vite i dag at en dame på jobben her har en audi A6 tdi 03 modell som lånebil fra møller mens hun venter på å få sin, følg med nå :) 2005 POLO hehe til 100K også gir de deg en sjaber JETTA isteden.. huff huff!!

til info: hun LIKTE ikke bilen!! den var ALT for stor å kjøre rundt med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil Einar!

Fått solgt E34-en?

Neida. Ingen respons. Har det heldigvis ikke travelt med å selge heller. årsavgift og forsikkring er betalt. Men om noen kjenner noen som er intr. så rop ut.

Får bilen i mårra! Så gleder mer litt kan man si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLSTAR: Hehe, de ringte meg idag ang. at Audien var tilbake, så hvis jeg ville bytte var det bare å komme oppover. Men orker ikke det bare for en dag. Jettaen er faktisk ikke så ille. Kunne godt hatt en slik som nr.2 bil. Har kjørt den brukbart langt i helga å kunn brukt en kvart tank. Er litt forskjell fra V8'ern...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil Einar!

Fått solgt E34-en?

Neida. Ingen respons. Har det heldigvis ikke travelt med å selge heller. årsavgift og forsikkring er betalt. Men om noen kjenner noen som er intr. så rop ut.

Får bilen i mårra! Så gleder mer litt kan man si!

Dæven, den var fin. Mørke e39 er fint, og du har jo fått med deg det meste av oppgraderinger på kjøpet. Masse dubbeditter å skru på der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar med det.

Ordner Pizza og cola på kveldinga også :D

dåkker må kos dåkker på frrædda :):)

skal forsesten levere ACS`en til RS bilpleie på torsdag!! skal hentes ut igjen fredag kveld :) måtte bruke ett døgn sa han skulle det bli skikkelig bra!!

hehe SKIKKELIG spent på resultatet!!

skulle kjøre full pakke da!! med dyprens, polering og lakkforsegling av bilen, inne i dørkarmer + polering og forsegling av felgene!!

klarer nesten ikke vente til fredag kveld :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...