Holberg Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Jeg møter dere på COOP på hell:) Når ca passerer dere der? Kan hende jeg får med en E39 også) Snakkes, krysser fingrene for knall vær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holberg Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Jeg møter dere på COOP på hell:) Når ca passerer dere der? Kan hende jeg får med en E39 også) Snakkes, krysser fingrene for knall vær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Tipper litt før 9. Spørs hvor fort vi kommer igang fra Ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Blir det ikke litt tidlig å komme til lånke i 9 tiden da? åpner vell i 10 tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Glede meg til Lånketur nå ja. Håper bare finværet holder seg Har hørt at det er meldt dålig vær fra lørdag av, men håper godvære holder seg Håper jeg får felgene mine til lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 He-he! Ser ut til at vi vil stille sterkt , og håper jeg får anledning til å lufte 325en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe36i Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Har dilemma her folkens. 17" M-tech2 felger, eller 18" M-paralell? M-tech2! Mye mer sjelden å se på E36 også. Greit å ha noe ikke alle andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 VG Nett melder 12 grader og delvis overskyet/sol, mens Nettavisen melder om 8-10 grader og litt regn. Det er Storm som har utarbeidet begge varslene, så de blir tydeligvis ikke enig med seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 håper også du får luftet 325`en :) LYD LYD LYD SExER lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Jeg møter dere på COOP på hell:)Når ca passerer dere der? Kan hende jeg får med en E39 også) Snakkes, krysser fingrene for knall vær! Hei du, send meg en PM med tlf.nr så kan jeg ringe deg idet vi kjører fra IKEA. Kan det være enklest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 VG Nett melder 12 grader og delvis overskyet/sol, mens Nettavisen melder om 8-10 grader og litt regn. Det er Storm som har utarbeidet begge varslene, så de blir tydeligvis ikke enig med seg selv Hehe, er som å tippe lotto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 håper også du får luftet 325`en :)LYD LYD LYD SExER lyd Og nok av den, he-he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Har dilemma her folkens. 17" M-tech2 felger, eller 18" M-paralell? M-tech2! Mye mer sjelden å se på E36 også. Greit å ha noe ikke alle andre har Sant. Det som jeg liker best med M-tech 2 felgene er at de er original og derfor veldig lette, noe som er veldig praktisk med tanke på at jeg har liten motor. Får se hva jeg finner ut. Må gå i tankeboksen i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Forecast for "laankebanen" Saturday 26/04/2008 Morning 8 am – 2 pm Cloudy 6° Light air, 1.2 m/s from east-southeast Midday 2 pm – 8 pm Cloudy 14° Light breeze, 1.8 m/s from south-southeast Ser ikke så aller værst ut da vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Jeg kommer jeg! Tar med meg en kompis som kjører 740IL 08.00 på Ikea ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå