Trøndern Kim Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Kommer jeg.. Men blir nok ikke fra mårran av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Er det på baksiden av byggningen dette skjer? Er jo ikke så mye plass foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 Mener de snakket om å bruke parkeringsplassen v. dora, der den nedlagte bensinstasjonen er. Blir rett over rundkjøringa v. Emm sport. Lett å se iallefall. Kim: Du som alltid har rein bil må iallefall prøve deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Enn oss som ikke har behov (les: det er ikke noe vits) for å pusse bilen Hvordan foregår dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 Enn oss som ikke har behov (les: det er ikke noe vits) for å pusse bilen Hvordan foregår dette her? Kommer å ser på, spiser litt mat, koser seg. Trur det koster en symbolsk 50'lapp for å bli vurdert til pussekonkurransen. Dette for å dekke kostnadene med premier og pokaler. Ellers er det åpen butikk og loddsalg. Tipper alle kan bli med på det. Regner med det er noen BMW - rekvisita som loddes ut. Hørte rykter om at Lade dekkservice loddet bort ett sett dekk ett år. Møt opp slik at det blir litt liv rundt dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Har bestemt meg for å vinne "Matteste bagasjeluke"! Den tar jeg hjem uten sverdslag Men de har jo virkelig truffet med værmeldingen! Regn og synkende temperatur hele dagen i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Vi gutta kommer i morgen Tvillingene har nå funnet ut at de er 2 typer BMW: BMW og racerbilBMW Sistnevnte er vistnok E36, helst blå med litt styling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Vi gutta kommer i morgen Tvillingene har nå funnet ut at de er 2 typer BMW: BMW og racerbilBMW Sistnevnte er vistnok E36, helst blå med litt styling... Jeg var sikker på at det var røde biler som gjikk fortest jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Tror ikke det er noe kriterie hvor fort de gå for å bli klassifisert som Racerbil-BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Og så ser det ut som vi kommer i racerbil-BMW, selv om den ikke er blå, og ikke noe styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Jeg kommer desverre ikke. Er på østlandet nå. Skal på Valle Hovin på CCN Øst sin vårmønstring på søndagen da Representerer CCN trøndelag med skiltplater og klistermerke Fikk faktisk tekstmelding istad med påmindelse om pussetreffet. Sendte sikkert ut til alle som har handlet hos GS bildeler i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Er alle medlemmer av bmwccn som møter opp? For det er ikke jeg.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 ALLE kan møte BMWCCN er så rause at de sier vi fra bimmers kan komme på treffene deres.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Kommer en tur jeg også men blir ingen bedømming av min bil da jeg ikke har polert enda Håper på finvær og mange fine bimmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 ALLE kan møte BMWCCN er så rause at de sier vi fra bimmers kan komme på treffene deres.... Drypper litt sarkasme fra Hofstad'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå