Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Setter straks kursen fra Steinkjer til Trondheim, er medlem både av bimmers og bmwccn. Vasket og ordnet bilen igår og i natt har det regnet, thank you heaven. Håper på oppholdsvær i løpet av dagen da slik at den tørker opp. Litt bittert men håper polishen drenerer vannet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir arti å få sett bilen din og fått hilse på, Torbjørn. Ser Skikkelig fin ut den 525'en :D

EirikL: Trur faktisk ikke Johnny var sarkastisk. Før om årene var CCN veldig strenge på medlemskap på oppleggene sine. Nå slipper de til flere å flere å det er bra!

Blir arti å se idag om det er mange som har polert å vaska bil i regnet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, var ikke sarkastisk.

Synes det viser at de er like entusiastisk som oss, at de sier vi får stille på treffene deres.

De betaler faktisk kontigent på flere hundre kroner.

Vi er like rause som lar de få møte hos oss, he-he :lol:

På sikt tjener dette miljøet da det blir mer interesse og blest rundt bimmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ble bra idag. Tellte 40 biler under opptellinga. Mener det kom en 15-20 biler til innom i tillegg. Ikke værst til å være 10 grader og regn.

Ellers ble det utdelt premier og loddsalg med effekter fra GS bildeler og strandveien auto. Trur det var en kar som stakk av med en tredjedel av gavene fra loddsalget. Helt sinnsyk flaks denne karen.

Anbefaler alle til å ta turen innom dette neste år.

Ellers er det vårtur i morgen. Oppmøte kl. 11.00 på strandveien auto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, var ikke sarkastisk.

Synes det viser at de er like entusiastisk som oss, at de sier vi får stille på treffene deres.

De betaler faktisk kontigent på flere hundre kroner.

Vi er like rause som lar de få møte hos oss, he-he :lol:

På sikt tjener dette miljøet da det blir mer interesse og blest rundt bimmere.

Har du fått rast fra deg med 325'en da? Få på nå skikkelige hjul på den, så blir den rå. Sjelden og pen farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen legger ut bilder fra pussetreffet. Så at Andreas Lunde kom rett før jeg dro hjem, kanskje han hadde kamera med seg. Likte spesielt den lysblå 3.0 CSI'n med M5-motor. Den fikk i hvertfall nok bensin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen legger ut bilder fra pussetreffet. Så at Andreas Lunde kom rett før jeg dro hjem, kanskje han hadde kamera med seg. Likte spesielt den lysblå 3.0 CSI'n med M5-motor. Den fikk i hvertfall nok bensin :D

sorry hadde glemt kameraet i dag :( noen som har noen peiling på oppmøtet i morgen på storlien turen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder Erlend :) haha, hva var greia me bryteringen da? :lol: Så sinnsykt gøy ut! Tror vi Østlandsrompisene er heldigere med været imorgen enn dere var, men så ut som meget bra oppmøte likevel! Var på Pussetreffet ifjor og da var det kanskje bare 1/5 så stort oppmøte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelige bilder nokk en gang! :D

Ser jeg sneik meg med på ett bilde jeg å. hehe.

Ang. oppmøtet på turen i mårra har jeg ingen peiling. Håper det blir en skikkelig kollonne iallefall.

Johnny: Hva var det der for en bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...