Torbjørn E39 Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Bra treff d der, kunne vært litt bedre vær, men men. Arti å få premiert bilen på første treffet da 1. premie å greier, d var skikkelig morro. Gjør d bare enda tyngre å selge den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 La til en liten kommentar i salgsannonsen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Einar: vet ikke hva det var, men var så stygg den gule at jeg måtte stoppe å ta bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Mine bilder: http://s297.photobucket.com/albums/mm220/rhofset/Pussetreff%2003052008/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Lars Almlie Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Vil takke alle sammen som kom på treffet i dag. Bra oppmøte, tross været. Håper det stiller mange på kjøreturen søndag. Mvh Lars Almlie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Einar: vet ikke hva det var, men var så stygg den gule at jeg måtte stoppe å ta bilde... Bilen er en Mini Marcos. Ble laget i tre perioder, 65-70, 74-81 og 91-96. Den ble solgt som en kit-car i glassfiber der det ble brukt drivlinje og ramme fra Mini. Og, ja, like stygg i alle årene den ble laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Svarte, men godt det var før BMW gikk inn i Mini Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Jeg blir nok ikke med i morgen, siden bilen min er plassert på bukk i garasjen med demperskift. Har allerede praktes noen timer i kveld og det fortsetter i morgen. Så til dere som drar, må dere ha en god tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Gjelder samme for deg at det er bare å ringe på, så stiller jeg hvis jeg har tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Jeg blir nok ikke med i morgen, siden bilen min er plassert på bukk i garasjen med demperskift. Har allerede praktes noen timer i kveld og det fortsetter i morgen. Så til dere som drar, må dere ha en god tur. Sånn går det når du begynner å skru alene mens mekanikeren din sitter i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Gjelder samme for deg at det er bare å ringe på, så stiller jeg hvis jeg har tid Takk for tilbudet. Skal prøve litt mer selv først, så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2008 Da ble årets vårtur gjennomført. Var kun 7-8 biler med, så den lange kolonnen uteble. Uansett så var det en arti tur med skikkelig kjøring og god mat i sverige. Anbefaler dette neste år. Masse trivelige folk som var med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 ja dette ble en koselig tur med koselige folk, håper på bedre oppmøte neste gang pent bildet ESveen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Vannskelig å få tatt stødige bilder fra bil på fine norske humpete veier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Skulla tatt bilde på svensk side da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå