Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

BMW treff Søndag 11.05.08 klokken 13.00 på City Syd!!

Treffet er på samme tid, men vi flytter det til city syd pga. flere senkete biler ikke kommer over humpa v. Lidl. Hører rykter om at det kommer M3'er hvis vi flytter treffet, så da ble det ett enkelt valg :)

Skal du unngå humper må du kjøre e6 nordover, svinge av v. city syd og kjøre inn ved hydro stasjonen. Rett meg hvis jeg tar feil i farten.

Treffet blir ved inngangen på plan 2. Den parkeringsrekka v. ticket reisebyrå (gammle tøffingen). Vi blir seende fra parkeringsplassen til Lidl om noen skulle dukke opp der.

Så møt opp med nypolert bil å skryteevne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har M3'ene skrekk for en fartsdump? :lol: Da må de være ufattelig lave! Automotecoupeen kom seg jo over, etter noen minutter. Så forresten at han kjørte i stykker leppa under pussetreffet på EMMSport. Den hang i lørver under fronten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så møt opp med nypolert bil å skryteevne!

Om jeg kommer med nypolert bil vet jeg ikke, men kommer hvertfall med nysenket bil! \:D/

Automotecoupeen kom seg jo over, etter noen minutter. Så forresten at han kjørte i stykker leppa under pussetreffet på EMMSport. Den hang i lørver under fronten...

Kanskje litt dårlig gjort, men må innrømme at jeg måtte le litt når jeg så at han, hun eller de som kjører den hadde tatt nedi så kraftig at den ble seende slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har M3'ene skrekk for en fartsdump? :lol: Da må de være ufattelig lave! Automotecoupeen kom seg jo over, etter noen minutter. Så forresten at han kjørte i stykker leppa under pussetreffet på EMMSport. Den hang i lørver under fronten...

325en har problemer over dumper..

Ligger org færer baki så blir vel å bytte hvis jeg ikke selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...