ESveen Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 BMW treff Søndag 11.05.08 klokken 13.00 på City Syd!! Treffet er på samme tid, men vi flytter det til city syd pga. flere senkete biler ikke kommer over humpa v. Lidl. Hører rykter om at det kommer M3'er hvis vi flytter treffet, så da ble det ett enkelt valg Skal du unngå humper må du kjøre e6 nordover, svinge av v. city syd og kjøre inn ved hydro stasjonen. Rett meg hvis jeg tar feil i farten. Treffet blir ved inngangen på plan 2. Den parkeringsrekka v. ticket reisebyrå (gammle tøffingen). Vi blir seende fra parkeringsplassen til Lidl om noen skulle dukke opp der. Så møt opp med nypolert bil å skryteevne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Har M3'ene skrekk for en fartsdump? Da må de være ufattelig lave! Automotecoupeen kom seg jo over, etter noen minutter. Så forresten at han kjørte i stykker leppa under pussetreffet på EMMSport. Den hang i lørver under fronten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 De m3`ene jeg vet om kommer vel over humpene, men det er noen andre biler som sliter litt over hupene ja......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Så møt opp med nypolert bil å skryteevne! Om jeg kommer med nypolert bil vet jeg ikke, men kommer hvertfall med nysenket bil! \:D/ Automotecoupeen kom seg jo over, etter noen minutter. Så forresten at han kjørte i stykker leppa under pussetreffet på EMMSport. Den hang i lørver under fronten... Kanskje litt dårlig gjort, men må innrømme at jeg måtte le litt når jeg så at han, hun eller de som kjører den hadde tatt nedi så kraftig at den ble seende slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Vi satser på pent vær vertfall :) men skal bli morro med M-biler der også !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Har M3'ene skrekk for en fartsdump? Da må de være ufattelig lave! Automotecoupeen kom seg jo over, etter noen minutter. Så forresten at han kjørte i stykker leppa under pussetreffet på EMMSport. Den hang i lørver under fronten... 325en har problemer over dumper.. Ligger org færer baki så blir vel å bytte hvis jeg ikke selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svsol Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Her er noen bilder fra bmw rekka på tur til lånke, og et fra breisladden på lånke Har mange flere bilder fra felleskjøringa og lånketreffet! Kommer så fort de er redigert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 Tøffe bilder! Synd du ikke dro forbi min, vært skikkelig arti å hatt ett slikt bilde i fart. Bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Jeg angrer meg for at jeg ikke satte på listene på bakfangeren før jeg kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Utrolig tøffe bilder Skulle ønske jeg lå lengere fram i kolonen så det hadde blitt bilde av min å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svsol Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Kjørte Opel'n så det koka for å få med de fleste bilene, skulle gjerne hatt med flere ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Legg gjerne ut flere bilder hvis du har. Disse var knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Tøffe bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Her skal jeg montere shadowline, og så har både BMW og GS stengt! Så hvis det blir bra vær i morgen, kommer jeg med halv shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Da har jeg vasket bilen Kommer på treffet imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå