Champ Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 jeg testa det mens jeg kjørte , fikk ingen endringer på intervallene i det hele tatt, skulle gjerne hatt den til å gå litt raskere på intervall 1
Frode H. Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Ser det blir nevnt intervall 1 og intervall 2 her. Vil det si at noen BMWer har to fast innstillte tider på intervallen, i så tilfelle har sikkert ikke disse bilene justerbar intervall.
panser Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Du justerer på følgende måte:- Sett på intervall og skru av umiddelbart - Vent den tiden du ønsker at intervallet skal vare (eller til ruta er full av regn) - Sett på intervall Dette fungerte iallefall kjempebra på min....
-Martin- Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Var dette kanskje noen form for ekstrautstyr? eller kom det litt uti E36 epoken? Er det noen med eldre enn 94' modell som har fått dette til å virke?
Kjell Z3 Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Dette finnes dessverre ikke på alle BMW'er. Jeg har det ikke på min 98 mod. Z3, men jeg hadde det på 91 mod. 535.
-Martin- Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Har iherdig prøvd dette selv, men til ingen nytte.
-Roger- Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Min er en 96 mod og det fungerer ikke Min er hvertfall veldig treg på intervall 1 og veldig fort på intervall2! Faktisk så mye at jeg lurer på om det skal være sånn???
-Martin- Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Ja det er plagsomt langt på intervall 1. mens intervall 2 er normal slik det pleier å være på andre biler. Det skulle da ha vært en mellomting på biler som ikke har denne finessen med trinnløs intervall justering.
-Roger- Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Ja det er plagsomt langt på intervall 1. mens intervall 2 er normal slik det pleier å være på andre biler. Det skulle da ha vært en mellomting på biler som ikke har denne finessen med trinnløs intervall justering. Synes min går mye fortere på trinn 2 enn andre biler
-Martin- Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 hmm, mye også? merkelig. Sikkert fordi den justerer hastighet etter din hastighet...
Kjell Z3 Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Har dere 2 trinns intervall? Jeg har bare en intervall jeg....
hagenisse Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Normalt er vel fire trinn totalt? Av, intervall, konstant og konstant kjempefort! Jeg hadde heller ikke noen justering av intervall på isbilen og tror ikke Z3'en har det heller. edit: OMG! 4000!
Champ Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 jeg har bare 3 hakk på viskerne hakk 1 : intervall hakk 2 : Kontinuerlig visking , raskt intervall hvis bilen ikke er i bevegelse, forøvrig fungerer ikke kontinuerlig visking da jeg har noe feil , går på intervall i hakk 2 som om bilen ikke er i bevegelse, tror det er feil med releet. Hakk 3 : hurtigvisking DVS at jeg har bare ett intervall og med bare en hastighet, nemlig meget sakte !
xibriz Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 jeg har bare 3 hakk på viskerne hakk 1 : intervall hakk 2 : Kontinuerlig visking , raskt intervall hvis bilen ikke er i bevegelse, forøvrig fungerer ikke kontinuerlig visking da jeg har noe feil , går på intervall i hakk 2 som om bilen ikke er i bevegelse, tror det er feil med releet. Hakk 3 : hurtigvisking DVS at jeg har bare ett intervall og med bare en hastighet, nemlig meget sakte ! Tror ikke du har noe feil, hakk nr. 2 hos meg går også fra kontinuerlig til intervall når bilen stanser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå