Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg testa det mens jeg kjørte , fikk ingen endringer på intervallene i det hele tatt, skulle gjerne hatt den til å gå litt raskere på intervall 1

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ser det blir nevnt intervall 1 og intervall 2 her. Vil det si at noen BMWer har to fast innstillte tider på intervallen, i så tilfelle har sikkert ikke disse bilene justerbar intervall.

Skrevet
Du justerer på følgende måte:

- Sett på intervall og skru av umiddelbart

- Vent den tiden du ønsker at intervallet skal vare (eller til ruta er full av regn)

- Sett på intervall

Dette fungerte iallefall kjempebra på min....

Skrevet

Var dette kanskje noen form for ekstrautstyr? eller kom det litt uti E36 epoken? Er det noen med eldre enn 94' modell som har fått dette til å virke?

Skrevet

Dette finnes dessverre ikke på alle BMW'er. Jeg har det ikke på min 98 mod. Z3, men jeg hadde det på 91 mod. 535.

Skrevet

Min er en 96 mod og det fungerer ikke :cry:

Min er hvertfall veldig treg på intervall 1 og veldig fort på intervall2!

Faktisk så mye at jeg lurer på om det skal være sånn???

Skrevet

Ja det er plagsomt langt på intervall 1. mens intervall 2 er normal slik det pleier å være på andre biler. Det skulle da ha vært en mellomting på biler som ikke har denne finessen med trinnløs intervall justering.

Skrevet
Ja det er plagsomt langt på intervall 1. mens intervall 2 er normal slik det pleier å være på andre biler. Det skulle da ha vært en mellomting på biler som ikke har denne finessen med trinnløs intervall justering.

Synes min går mye fortere på trinn 2 enn andre biler :roll:

Skrevet

Normalt er vel fire trinn totalt? Av, intervall, konstant og konstant kjempefort! :lol:

Jeg hadde heller ikke noen justering av intervall på isbilen og tror ikke Z3'en har det heller.

edit: OMG! 4000!

Skrevet

jeg har bare 3 hakk på viskerne

hakk 1 : intervall

hakk 2 : Kontinuerlig visking , raskt intervall hvis bilen ikke er i bevegelse, forøvrig fungerer ikke kontinuerlig visking da jeg har noe feil , går på intervall i hakk 2 som om bilen ikke er i bevegelse, tror det er feil med releet.

Hakk 3 : hurtigvisking

DVS at jeg har bare ett intervall og med bare en hastighet, nemlig meget sakte !

Skrevet
jeg har bare 3 hakk på viskerne

hakk 1 : intervall

hakk 2 : Kontinuerlig visking , raskt intervall hvis bilen ikke er i bevegelse, forøvrig fungerer ikke kontinuerlig visking da jeg har noe feil , går på intervall i hakk 2 som om bilen ikke er i bevegelse, tror det er feil med releet.

Hakk 3 : hurtigvisking

DVS at jeg har bare ett intervall og med bare en hastighet, nemlig meget sakte !

Tror ikke du har noe feil, hakk nr. 2 hos meg går også fra kontinuerlig til intervall når bilen stanser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...