Haug Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Første gatebil treff for meg. Ting var egentligt som forventet, masser av mennesker og en god del gjørme da regnen begyndte. Kø er en selvfølge når mange biler skal inn på samme plass. Man veit jo at man tar en sjangse ved å kjøre til slike steder med senket bil, men ja det var javelig surt å miste leppa. Kan jo ikke forvente at der er fine by parkeringsplasser på slike ting. Selve kjøringen på banen var helt ok, er jo ikke gatebil sin skyld at folk ikke klarte å lage brei sladd, men syntes nu at der var masser av show i det. Var der bare på lørdagen, så betalte 50,- for P-plass og 200,- for inngang, var da helt grei priser spør du meg. Men ok, 2.600,- for bil og telt er jo ganske drøjt da....da hadde jeg nok funnet bedre alternativ og tat taxi til og fra......må jo ha pils hvis man skal vere der flere dager. Var ganske fornøjd jeg, bare synd det begyndte å regne og vi hadde vert så smarte å ikke ta med paraply, regntøj eller stole Jeg dra dit til September igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmen Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 syns ting var helt ok jeg..enste jeg har å klage på er at det toalett opplegget må bli bedre....fløt nesten over kvalmt rett og slett.8 dasser på 4000 mann som er på fest er ikke i nærheten av godt nok.kan da ikke koste så mye og få flere toaltetter og da separere dame og guttedass. Enig med deg Tore! Var på juli treffet i fjor. Syntes dass var det største problemet da iaff, Litt dårlige dusj muligheter oxo men det er jo ikke såå viktig igjen Ellers var det jo greit, kø blir det jo klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 var på gatebil ifjord, og kom tilbake i år, ikke med de samme forventningene da, når jeg nå var forberedt på drittvær og kalde netter.. Når vi omsider kom opp til rudskogen så var vi forberedt på at de ikke tok kort, erfart fra ifjord mener selv at grunnen til at de ikke tar kort, er for å kjøre mest mulig "svart"... var i køen til camp 2 på torsdags kveld, tok oss 20-30 min fra vi kom til køen til vi hadde betalt og begynte å sette opp telt, så jeg kan ikke klage på kø.. overraskende nok var det jo opphold i 2 hele dager, noe som gjor at turen fikk ett "boost".. Men så var det de her prisene på gatebil...2100,- for entrè, 50,- for en karbonade i brød, 60,- for baguette å 30,- for brus er å totalt overprise hele greiene.. Lørdagen kom jo regnet, så vi pakka å dro til drammen å festa... alt i alt var turen grei nok, men en enorm skuffelse både på oppmøte, priser, vær, biler og stands i forhold til ifjord, så neste gang skal det være meldt trope-varme før jeg vurderer turen opp igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 syns ting var helt ok jeg..enste jeg har å klage på er at det toalett opplegget må bli bedre....fløt nesten over kvalmt rett og slett.8 dasser på 4000 mann som er på fest er ikke i nærheten av godt nok.kan da ikke koste så mye og få flere toaltetter og da separere dame og guttedass. Enig med deg Tore! Var på juli treffet i fjor. Syntes dass var det største problemet da iaff, Litt dårlige dusj muligheter oxo men det er jo ikke såå viktig igjen Ellers var det jo greit, kø blir det jo klart jeg hadde kona med meg og hun var ikke særlig imponert..reiser aldri bort uten campingbilen flere ganger det er helt sikkert!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 bmwccn når har di neste treff å hvor? skal du kjøre pent og ikke breit er car club greit. men vil du ha det litt gøy, burne og drifte litt er ikke dette noe for deg. tror bmw car club er ment for entusiaster litt opp i åra. Mulig vi har litt ulike oppfatninger av hva som er litt oppi åra, men vi er for tiden 4 stk som er under 30 år i hovedstyret i BMWCCN (av 8 totalt). På våre treff kommer det folk i alle aldre. Alt fra en en gammel spitfire-pilot fra krigens dager (han var vel 90) som kom i egen E32 (og beskrev sin egen luftetur ut i skogen som at han tok en "roll"), til tenåringer som akkurat har fått lappen. Variasjonen er ganske stor i alder, kjøretøy (316 til M5, orginale, løpsrigga eller blodharry styling) og i mentalitet. Med 3000 medlemmer blir det variasjon! Ta en tur på BMWCCN-treffet på Våler 1-2 september. Det er mulig du blir positivt overrasket over klubbens arrangement. Og det kan neppe skade Invitasjon kommer på www.bmwccn.no om ikke så lenge. Og prisen for 2 dager inkl kjøring er 800kr hvis jeg ikke husker feil (også muligheter for 1 dag, og kun utstilling). Overnatting denne gangen blir på Haslemoen som er oppgradert til "sivil standard" ( http://www.haslemoen.no ). Priser og info om overnatting kommer med invitasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 OT: Tøft, skal dere campe på Haslemoen? Blir nesten i nabolaget det Det verste er at man kunne avholdt et lite banetreff/autoslalom inne på det området. Sladdeområde nr 1 vinterstid Så Hotel Central har dere kutta ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 OT: Tøft, skal dere campe på Haslemoen? Blir nesten i nabolaget det Det verste er at man kunne avholdt et lite banetreff/autoslalom inne på det området. Sladdeområde nr 1 vinterstid Så Hotel Central har dere kutta ut? Hotel Central var fullbooka de dagene ca et år i forveien. Tror vi får kjørt fra oss på dagtid uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Du begynner bli gammel Kjetil! Jeg har forøvrig hatt det kjempegøy på de bmwccn-treffa jeg har vært på, men så synes jeg det er gøy å prøve kjøre skikkelig fremfor å bare røre rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Du begynner bli gammel Kjetil! Jeg har forøvrig hatt det kjempegøy på de bmwccn-treffa jeg har vært på, men så synes jeg det er gøy å prøve kjøre skikkelig fremfor å bare røre rundt. Fortsatt yngre enn den alzheimers-rammede Hagenisse som har glemt en 17" M-contour felg hos meg i over 2 mnd... Og nå har du også fått deg bil som krever rask og riktig korreksjon når du kjører på grensa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Hmm.. er den der ja? Jeg får ta meg en tur innom deg en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Blir nok lite gatebil på meg etter denne posten Har har planer om å få drassa meg opp der de siste 2 årene men aldri passet helt.. Og nå ser jeg det at det aldri kommer til å passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Vi reiste fra Bergen vi får å overvære dette fenomenet kalt Gatebil. Lørdagen gikk fullstendig i vasken. Etter å ha stått timesvis i kø og kjørt oss omtrent vill på gamle skogsveier snudde vi snuten mot Fredrikstad og til SAS Hotellet vi hadde rom på. Søndagen var vi tidlig av gårde og fikk med oss det meste. Det var forsåvidt det som reddet min helg. Ellers så er jeg enig i mye som ble sagt her. Parkeringsplassene som forøvrig var jorder var et eneste stort gjørmehav. 4 hjulingene kjørte som idioter og prisene? Ja de var latterlig dyre. Men greit nok. Jeg gjør et nytt forsøk i september. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Kom vel fram i 12-tida torsdagskvelden...stod kanskje 1 time i kø, så det var vel overkommeleg. Prisane var forventa, men likevel sjuke!! Å betale 4200 for 4 personar med 2 bilar for ei helg er heilt på jordet...bokstaveleg talt Hadde det ikkje vore for regnet som kom på lørdag kunne det sikkert vorte bra det. Men me pakka i allfall sakene våre og køyrde heim igjen... Skal eg ned igjen neste år skal det i allfall vere meldt steikande sol ei veke i strekk... Var mykje artigt å sjå...både av bilar og folk. Blant anna ein dritings trøndar som gjekk rundt med ei stor grein og gomla polarbrød med ketchup Forøvrig min bil på det andre bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Jeg gjør et nytt forsøk i september. Vis man MÅ på Gatebil, så anbefaler jeg September treffe. Jobba Der i fjord og da var det Samme biler som i Juli og ca 11.000 besøkende, ergo, nesten ikke kø for å komme inn eller på Banekjøring, mye mindere fyll og det var fint vær Den helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå