Gå til innhold

Kritikk til Gatebil Rudskogen

316
 Share

Anbefalte innlegg

Kom vel fram i 12-tida torsdagskvelden...stod kanskje 1 time i kø, så det var vel overkommeleg. Prisane var forventa, men likevel sjuke!! Å betale 4200 for 4 personar med 2 bilar for ei helg er heilt på jordet...bokstaveleg talt ;)

Hadde det ikkje vore for regnet som kom på lørdag kunne det sikkert vorte bra det. Men me pakka i allfall sakene våre og køyrde heim igjen...

Skal eg ned igjen neste år skal det i allfall vere meldt steikande sol ei veke i strekk... :roll:

Var mykje artigt å sjå...både av bilar og folk. Blant anna ein dritings trøndar som gjekk rundt med ei stor grein og gomla polarbrød med ketchup ;)

n5919268271907421832zh2.jpg

n5919268271907432102np2.jpg

Forøvrig min bil på det andre bildet ;)

Hva skulle han med den greina? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rudskogen bilsenter gikk vel ut på dato rundt 1980 før noen hadde verken hørt om justerbart senkesett eller alufelger.......herregud for et jævla høl den bannen ligger i!!!!

Skulle vel tro de greide å legge asfalt opp til bannen snart....viss ikkje, så kunne faen me gatebil ha betalt for det!!!

Det finnest snart ikkje en asfaltert p-plass i 10 mil`s omkrets rundt bannen!!!

Og hvorfor i SVARTE HELLVETTE er det bare 2 stk vannklossett til 40000stk?????????????????????????????????

Det er like greit å dra på mai treffe på våler viss du skal på gatebil....der er det vannklosseter og dusjer i dungevis....det er rent og pent heile tida og campen ligger helt inntil bannen++++++++

Og det er for gudsskyld asfalt å parkere på der :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært på gatebil rudskogen vært år i 5 år.. vært på campen der i 3 av de årene, og nå er det faen meg nok! er skikkelig dritt lei hele greia! både rudskog banen og området rundt er altfor lite til å ta imot 40 000 stk! skal jeg på gatebil neste år blir det våler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så la os da sabotere hele dritten vi som er missfornøyd med opplegget der, og la dem kjenne at vi ikke gidder mer.

De drar inn kroner så det holder, men brukes dem for og komplettere forholdene rundt banen? NEI!!

La oss heller støtte opp treffen på Våler banen.

Rudskogen sucks!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg dropper rudskogen heretter, og de er rett og slett fordi opplegget blir for dålrig, våler mai er de eneste som er aktuelt for min del heretter.

vi måtte og stå på ventecampen og sto evig i kø for og slippe inn på camp 5. vi ga faen og kjørte tilbake til 1,2 og 3 campen me de tankene at slapp vi ikke inn der dro vi hjem. vi slapp overaskende lett inn der "plutselig" og kunne konstantere at der var myyye ledige plasser. samt at de ramla biler inn der hele helga!.

gatebil er blitt en melkeku bare...og trynefaktoren der er desverre svært høy.

så dette bli siste rudskogen besøket mitt i gatebil regi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dere syns det er så dårlig. hvorfor må det da 5 treff før dere skjønner det? kan ikke ha vært SÅ dårlig når dere har dratt dit 5 år på rad...

Fordi at i fjor var det så jævlig, at i år kan det bare bli bedre!!

Men neida..

Nok er nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke på rudskogen i år ,men har vært dær tre år på rad før det.

Mye negativ omtale hær, mye folk på liten plass, dyrt. samme bilene år etter år. Forsåvidt ganske enig i det. Var derfor jeg ikke gidda å dra i år.

Men jeg har ikke hadd disse problemene med kø. I fjor kom jeg til campen klokka 6 om fredagsmorgenen kjørte rett inn betalte og parkerte på henvist plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dere syns det er så dårlig. hvorfor må det da 5 treff før dere skjønner det? kan ikke ha vært SÅ dårlig når dere har dratt dit 5 år på rad...[/quote

For så vidt enig med deg,men det har bare blitt værre og værre.Det blir mere og mere folk,flere og flere biler,og flere fulle fjortisser hvert år.Har vel vært på det jeg kan av treff,men juli treffet på rudskogen har jeg sluttet å kjøre på. Var der kun på lørdag i år,og da bare for å se på,ikke kjøre.Det er jo nesten ikke mulig for almenheten å få luftet kjerra på banen lenger uten å søke om lån for å dekke utgiftene det koster å slippe utpå.Og det er sykt irriterende å se at alle "gatebilkjendiser" slipper utpå uten å stå i kø,når vi andre må stå i kø til bilen koker både 2 og 3 ganger før man slipper til.Gatebil

var engang for almenheten som hadde lyst til å teste bil og kjøreferdigheter på bane.Nå er det nesten bare et utstillingsvindu for kjente tunere og kjeltringer som har stjælt det de kommer over for ha råd til å bygge en grombil.Dette er ikke noe jeg anntyder,det er noe jeg vet! Flere som har biler

til mye mer enn det inntekten tilsier at de har råd til,noen av disse har også sittet inne for flere biltyveri.Det finnes selvfølgelig mange ærlige sjeler som har spinktet og spart til et gromt bygge,all respekt til dere.Selvom det er mange som har lyst til å boikotte juli treffet,kommer det alltid nye fjortiser,alltid nye tunere og andre nye som vil prøve seg på

banekjøring.Bra for bilinteressen i norge,men håper hele oplegget blir bedre tilrettelagt etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere fulle fjortisser hvert år.
Bra for bilinteressen i norge

Jeg tror ganske mange drar på gatebil av helt andre grunner enn bilinteresse (og spesielt da bil på bane-interesse)..

det er vel derfor jeg skrev fulle fjortiser,mange som kun er der for å feste.Hele greia blir jo til et eneste stort rave party om kvelden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...