Espen M33 Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 Hehe, tror det er første gang jeg overleverer bil i slik en god form Synd du ikke hadde tid å bli med på vinflaskeknekkinga Kai. Ble litt mye på meg kjenner jeg nå BTW: Bilen var også i meget god form. Gratulerer igjen
BimmerKing Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Skrevet Juli 17, 2007 Når kommer barnesetet og hundeburet da? Helt kurrant familiebil dette her. Barnesetet står i bilen allerede det Men hundebur kommer nok ikke inn i den bilen der, da jeg er h/&¤&%) allergisk mot sånne greier Bilen er GROM den... ESPEN: Hehe... Ja, hadde nok ikke vært så morsomt å kjøre taxi idag da tenker jeg Like greit jeg lot være.. Tar en regnsjekk jeg, og kommer sterkere tilbake
ropa Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 Grattis med ny vogn , sleng ut flere bilder av doningen, både inn og utvendig.. Bildet der tilsier ihvertfall at du er meget fornøyd og det er jo det viktigste av alt
S.Hafsmo Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 nå er jeg litt off-topic, men jeg var i molde igår, og så en ganske pen E34, mørk, med brede nyrer og noe senket. er det noen her på forumet som eier den? syntes den så ganske bra ut, dog den bare kjørte forbi. forresten, sabla fin bil! gratulerer!
Marius2002 Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 nå er jeg litt off-topic, men jeg var i molde igår, og så en ganske pen E34, mørk, med brede nyrer og noe senket. er det noen her på forumet som eier den? syntes den så ganske bra ut, dog den bare kjørte forbi. forresten, sabla fin bil! gratulerer! OT: Var du her for å "jazze" litt?
S.Hafsmo Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Jazze? bare lurte siden vedkomne med ny bil var fra molde.
Fredrik Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Gratulerer med en fin bil... så er vi to med en E46 318d Touring her inne...
Marius2002 Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Jazze?bare lurte siden vedkomne med ny bil var fra molde. Å men du skrev at du var i Molde:-P så da tenkte jeg kanskje du var her pga. Jazzfestivalen
S.Hafsmo Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 hehe, det har du jo rett i. gjemte hele jazzen, enda gatene var full av Jazz bannere. neida, jeg jobber på hurtigruta, så var jeg bare på land og lette etter barberblader.
Eksos Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Der er nyebilen også ja, fin bil det der, grei overgang ifra E36'n den der Blir vell snart ny avatar på deg også da?
BimmerKing Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Skrevet Juli 18, 2007 Å liker du ikke at jeg har bilen din i avataren min ?
Eksos Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Å liker du ikke at jeg har bilen din i avataren min ? Heh, neinei, ikke noe med det å gjøre Fin avatar ^^, På leting etter felger nå, fadern er gira på 15" mim, men blir litt små spørr du meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå