Ballder Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 http://www.ta.no/nyheter/article2883884.ece http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152933 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Så lenge det ikke går personlig og fysisk utover private beboere, så ja. GI PÅ!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 ja altså jeg synest jo litt synd på dem som bor i nærheten av gaten som må høre sirener, biler, burning, høy musik, Men er det ferie så er det ferie!!! neida. som sagt synd men skjønner ikke helt hva som er vitsen med miljøgate?? WTF!!! om ikke lenge så er hele den forbanna miljø moten over. er møkkalei av å høre på miljøprat hele tiden og alle disse tåpelige forslagene som staten kommer med. Få amrikanerene til ¨å kjøre litt mindre suvèr så hadde vi redusert alt utslipp her i verden med 50% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Eller butt plugge alle husdyr. Bilene i Norge forurenser jo ikke en dritt i forhold til hva husdyr gjør etter hva jeg kunne lese for noen dager siden. Sier jo litt det. Den jævla politiske styringa i Norge er kun ute etter kroner og prestisje utad i verden. Forbanna overformynderi og trakkasering av oss med "normal" jobb/lønn. Alltid vært dyrt og være fattig, og værre blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 sier det igjen! godt at det er noen som ikke lar seg bli overkjørt! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Stå på, dere har min støtte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Dere har min støtte også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Godt spørsmål: er det noen her inne som er med på disse aksjonene? Jeg også leste for en stund siden at kyr og gårdsdrift forurenset mer enn selveste tungtrafikken. For di som er med på dette, godt jobba. Enten lar staten folk holde på i rolige/lovlige former, eller så må de stå imot bråk og uro! Men hva med alle disse ordførerbygga og slikt? Det er jo bare store tomme bygninger uten nytte, det forurenses MYE for å bygge disse ubrukelige kolossene, noe jeg skjønner MINDRE vits i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Godt spørsmål: er det noen her inne som er med på disse aksjonene? Jeg var en tur oppom Notodden igår får å kikke litt, men ble nekta å komme inn i Notodden av politiet. De hadde sperra alle innfartsveier til Notodden og det fløy et politihelekopter rundt hele tida der. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Snakker om å bruke kroner på rett sted! Blir for dumt og sirkle med HK. Garantert noen som trenger de penga mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 nå er ikke jeg noen "råner" men om de skulle stengt stripa på jessheim f.eks så hadde jeg nok vært med å protestere.. for det handler om å sysselsette ungdommen.. å når DET er det eneste som holder rånerne i syssel, så er det jo idiotisk å fjerne det de kan jo se hva det bringer hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Synes dette blir for dumt jeg. Når de stengte kanalen, den vanlige råneplassen i trondheim var det bare å tenke nytt og finne seg en annen plass å kjøre for de som brukte det. Byer og tettsteder forandrer seg og det er ingen vits å sette fyr på ting fordi. For alt de vet kan jo gata bli åpnet igjen om 1år pga. noen politikere ombestemmer seg. De kommer ihvertfall ikke til å føye seg for rånerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 civil war på notodden.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 aksepterer dere promille kjøring og eller? jee TøøøfT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå