Arild G. Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 http://cgi.ebay.de/E30-LEDER-HANDBREMSMANSCHETTE-UND-HANDBREMSKNAUF-TOP_W0QQitemZ130137397137QQihZ003QQcategoryZ72999QQrdZ1QQcmdZViewItem her er en f.eks. bare å sende selger en melding og spørre om han sender til norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Vær obs på dyr frakt fra tyskland. Jeg kjøpte noen blinklys derifra her om dagen. 24€ for blinklysene, og 40€ i frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Har du sjekka Koed.dk om de har den belgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Koed har den belgen osv osv. https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1 www12415 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 Takk Jaja nå får jeg ivertfall testa om autoglyms vinyl shinen holder da, pøser ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Et lite rånetræff Par nye bilder tatt med et litt bedre kamera Liten runde med autosol kromglans, anbefales det og. Har blitt lova en skikkelig photoshot så håper å få på prøveskilter 1 gang til føre jeg lagrern vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Takk Jaja nå får jeg ivertfall testa om autoglyms vinyl shinen holder da, pøser ned. Den holdt forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Takk Jaja nå får jeg ivertfall testa om autoglyms vinyl shinen holder da, pøser ned. Den holdt forresten! Gjerne jeg må prøve autoglym istedet neste gang da. Brukte meguiars sist. Eller gjerne det er brukerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Hehe, framgangsmetoden jeg brukte var å spraye litt på i en mikrofiber klut, smøre på , dusje, smøre, dusje, smøre, til det fikk trekt skikkelig inn.. gikk jeg over med et skikkelig pusseskin i ny og ne for å få gnidd det skikkelig utover, bare å huske på og hele tiden fjerne det overflødige hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 flott bil helt lik min:-) 90 mod?min er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 flott bilhelt lik min:-) 90 mod?min er det Takk, 89` edit: er ikke din 89 den og da? vist det er den på piczo fin bil forresten ser slem ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 kosmetik ankommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[tom]- Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 strøken bil...ser skikkelig pen ut....men så den kjente MEN: noen mulighet for at du har tenkt å fjerne de stygge klistermerkene foran og bak i ruten? hadde blitt 110% penere uten...men det er da bare min mening. kos deg med ny bil Tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Hehehe, er mye om og MEN om de klistremerkene der, har vurdert det gruuundig men tror jeg beholder dem, ser faktisk ikke så stygt ut live. Gir bilen et lavere preg + at alarmen er gjemt bak der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg