Eeep Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Var og gikk en liten tur i Nordmarka går på ettermiddagen. Parkerte bilen på Hammern i Maridalen i Oslo, da jeg kom tilbake var det noen som hadde laget en fin laaang nøkkelstripe i panseret. Ca. 1 meter. Da var de nok stolte kan jeg tenke meg. editert for gramatikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Så nå er det altså kommet til det punktet hvor man må montere selvskudd på bilen..... Fy f'en..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eeep Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Det er for jævlig. Var bare borte 50 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin. Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Skjønner virkelig ikke at folk gidder å gjøre slike ting. Har fått en god del med lange stygge riper på siden av bilen min, antageligvis pga handlevogner ect. Irriterer meg grønn av dette, men de som har fått til sånt no gjør det heldigvis ikke med vilje. Men å bare lage ripe i noen andre sin bil på pure faen er så lavmål som det kan få blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Blir forbanna når jeg kommer ut av butikken, det er minimalt med biler på p plassen, men det er altis en idiot som klarer å parkere så tett inn i bilen at jeg har mest lyst til å slamre døra i sia h*nnes!!! Har to små som skal inn i bilen, og det er ikke så JÆVLA lett å komme til når man må supe inn magen (ikke at jeg har noe) for å få festa dem, og for deretter håpe at man ikke var borti den, for jeg har respekt for andre sine biler.. Hadde noen laga en ripe i bilen min (uansett merke og alder) hadde jeg regelrett halshugd dem... Forbanna!!! dritt folk som ikke klarer å holde fingra av andre sin eiendom, som ikke (de kan jo ikke det) har eid noe de er redd for. Eller ikke har fått ordet folkesikk i vokalubaret sitt (eller hvordan det no skrives, dere skjønner) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Selvjustis!. Treffer man på slike så er det bare å være steinhard, ta lommeboka dems og press de for spenn mot anmeldelse/*****. Begynner de å vri seg unna; Si at du har 9mm liggende i bagasjerommet, da får du deet blikket Fikk bulka panseret mitt i byen en lørdagskveld, en vinglete halvfull idiot. Overnevnte formel bruktes. Dagen etter var jeg 5000kr rikere. Et greit uttrykk vil bli: Forseelse x (penger^2 x trussel)= 4000kr <.X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Enig i din metode oddis Men at folk ikke har respekt for andre sine eiendeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Selvjustis!. Treffer man på slike så er det bare å være steinhard, ta lommeboka dems og press de for spenn mot anmeldelse/*****. Begynner de å vri seg unna; Si at du har 9mm liggende i bagasjerommet, da får du deet blikket Fikk bulka panseret mitt i byen en lørdagskveld, en vinglete halvfull idiot. Overnevnte formel bruktes. Dagen etter var jeg 5000kr rikere. Et greit uttrykk vil bli: Forseelse x (penger^2 x trussel)= 4000kr <.X Virker som det er kun brutale metoder som fungerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Det er sånn verden har blitt, det burde dere i Oslo vite best av alle..? Du skal være mot andre slik du vil andre skal være mot deg. Kødder noen med bilen min er det åpentbart at de føler for den samme behandlingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Det er sånn verden har blitt, det burde dere i Oslo vite best av alle..?Du skal være mot andre slik du vil andre skal være mot deg. Kødder noen med bilen min er det åpentbart at de føler for den samme behandlingen. Ja, det virker sånn! Er vel virkelig nødt til å ha balltre/kniv i bilen for og få erstatning! Siden politiet vil ikke oppklare hjelpe. og forsikrings selskapet skal ha dine penger for og reparere det andre har gjort. konklusjon: oddis, du er en meget klok og begavet mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Blir forbanna når jeg kommer ut av butikken, det er minimalt med biler på p plassen, men det er altis en idiot som klarer å parkere så tett inn i bilen at jeg har mest lyst til å slamre døra i sia h*nnes!!!Har to små som skal inn i bilen, og det er ikke så JÆVLA lett å komme til når man må supe inn magen (ikke at jeg har noe) for å få festa dem, og for deretter håpe at man ikke var borti den, for jeg har respekt for andre sine biler.. Hadde noen laga en ripe i bilen min (uansett merke og alder) hadde jeg regelrett halshugd dem... Forbanna!!! dritt folk som ikke klarer å holde fingra av andre sin eiendom, som ikke (de kan jo ikke det) har eid noe de er redd for. Eller ikke har fått ordet folkesikk i vokalubaret sitt (eller hvordan det no skrives, dere skjønner) Elementære regler for hvordan man parkerer ved kjøpesentre etc. 1. Parker hvis mulig ved siden av en bil som er minst like fin/ny som din egen. 2. Parker aldri ved siden av en bil som man tydelig kan se bærer preg av mangel på vedlikehold eller har mange skader. 3. Parker aldri ved siden av en bil med 3 dører og barnesete...heller ikke (hvis mulig) ved siden av en annen type bil med barnesete. 4. Parker hvis mulig alltid på høyre side av en bil. De fleste kjører alene og bruker dermed ikke høyredøren + at du evt. bestemmer avstanden til bilen på din høyre side. 5. Parker alltid langt fra inngangen til et kjøpesenter...de fleste gidder ikke å gå langt...ergo er det store muligheter for at du kan parkere uten "naboer". 6. Hvis du skal parkere og dine "naboer" ser heller tvilsomme ut...se etter når tiden på deres parkering går ut og velg en som har betalt for en lang tid til å være din nabo på din høyre side. Vær så hurtig du kan og kom tilbake til bilen før din nabo. 7. Glem kjøpesentre på lørdager og konsentrer (hvis mulig) dine innkjøp til de andre ukedagene etter klokken 18.00. 8. Parker alltid langt fra inngangen til et treningsstudio...folk fulle av adrenalin og hormoner har ikke en stor grad av nestekjærlighet. 9. Hvis du har hengerfeste og skal parkere langs med en vei...parker med en god avstand til bilen foran...din nabo bak skal nok sørge for å passe seg. 10. Husk å snu i tide...det er bedre/billigere å gjøre innkjøpene en annen dag/tid enn å få bulker i siden. 11. Kjøp en billig gammel bil og glem alle bekymringer vedr. parkering ! Takk til Energetic for regel nr. 11... som i praksis løser problemet en gang for alle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 regel nr 11 er den absolutt beste løsningen. Har en 93 Opel astra som jeg bruker til jobb og til kjøpesenterturer. Bedre å bruke 7000 kr på en ekstra bil enn på å reperare skader på en nyere bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Jeg følger endel av reglene Fredrik skrev, og det har så langt gått bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Jeg følger endel av reglene Fredrik skrev, og det har så langt gått bra. Jeg glemte kanskje å fortelle at vi har fulgt "reglene" i de fire årene vi har hatt vår nåværende 2003 E46 318d Touring og den har så langt hverken bulker eller synlige riper (bank i bordet). Noen stenslag har den selvfølgelig etter 4 vinter/påsketurer til Norge og 5 turer til den franske rivieraen, men det er normalt... selvom vi faktisk har omlakkert panseret og frontspoileren én gang allerede. Det er litt omstendelig å følge "reglene" hele tiden, men de virker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 En annen regel er at man ikke skal parkere ved siden av en Volvo 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå