Pitstop Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Utroli ka folk kan finne på å bruke fritiden på gitt....men ska si at`n har ihvertfall go fantasi Må vel foresten være ganske go å sveise å http://img168.imageshack.us/img168/9971/e30346e60gg4.jpg' alt='e30346e60gg4.jpg'> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 OUUU! Inspirasjon til E28n. *svinge sparkelspaden* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Minner om subaru impreza bak, E46 frem og E30 på midten, skikkelig altmuligbil denna Mangler bare 4 hjulstrekken og M-motoren nå så (hvis ikke denne kreative sjela har tenkt på det og!) Ja jeg er trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Den var faktisk vanvittig kul... Eg digga den! Hadde heller kjøpt denne enn ein M5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Liten spoiler bakpå og kappe litt av pottene så hadde den jo vært råå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Hahaha. Denne var så gjennomført at jeg ikke greide å bli sint. Istede måtte jeg bare si. "Ntååååå så søøøøøt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Jeg sier som sist gang den ble vist; Hvorfor bruke såpass mye tid og resursser på å lage noe som blir så stygt? Men ingen tvil om at han ikke fikk strykk i plate og sveis på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Visst mange ganger før og fortsatt like stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Veldig spesiell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Gammel den der da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Minner om subaru impreza bak, E46 frem og E30 på midten, skikkelig altmuligbil denna Mangler bare 4 hjulstrekken og M-motoren nå så (hvis ikke denne kreative sjela har tenkt på det og!) Ja jeg er trøtt. Impreza bak var det første jeg og tenkte da jeg så den selv om den vel prøver å ligne på E60.. Han skal ha for god fantasi og arbeidsvilje ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 ekje det litt jævli unødvendig å komme med den "den er gammel" "vist før"?? kan da ikke forvente att folk ser gjennom flere 1000 posta for å sjekke om den har vert posta for ett halvt år siden?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hahaha. Denne var så gjennomført at jeg ikke greide å bli sint.Istede måtte jeg bare si. "Ntååååå så søøøøøt" HEHE......go komentar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 han skal ha for at den er gjennomført da.... ser sånn ut på bildene ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Skriv ordentlig TOPIC ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå