Arild G. Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Er på jakt etter 18" Alpina kopi felger til E34'n min. Noen som vet hvor man får tak i det? (utenom schmiedmann) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Har du sett på koed? De har ivertfall til e30, så jeg regner med at de har i andre størrelser også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 gsbildeler.no har alpina-replica felger. Har akkurat vært på tilbud, så jeg veit ikke om de fortsatt har på lager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 har sjekket med gs, og de har kun de som ser slik ut: jeg er ute etter slike: får vel ta en telefon til koed når de åpner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Jeg har den andre typen Alpina-kopier, med litt annerledes senter. Jeg kjøpte de hos Dekk og Felg på Gjøvik. Dette gleder E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 har fått svar på mail fra Dekk og Felg Gjøvik, og de skaffer kun den nyere typen til 3-serie. noen flere som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Scmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå