Gå til innhold

Bilder av min E46 320TD. Nye bilder.

Share

Anbefalte innlegg

Kommer på nye felger i dag, blir dotz mugello i 19"

de gammle flasset chromen av så da ble det reklamasjon, men gjorde meg ingenting, arti å bytte hjul:) kommer bilder senere i dag..

Å ja jeg har montert nye nyrer nå og da det gikk opp for meg hva det var:)

Blir acr i morgen, trur det blir jævli arti, selv med en diesel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet om 5mm spacere???? som passer rett på så skrik ut:)

Bra felger! Ser ut som 5mm er alldeles maks av det du kan ha på av spacere. GS Bildeler har. Trenger vel ikke nye bolter heller når de kun er 5mm. Har selv bestilt spacere til E61 av GS og det er gode spacere med kant og er stabile uten å gi vibrasjoner i bilen..

Spacere i forskjellige tykkelser ligger inn under valgt bilmodell og videre til menyen for "senkesett/fjærbeinstag" :

http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... oWebRef=&/

Prisen er for pakke med 2 stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:)

Ja har samme dimensjon framme og bak.

Bestilte 9.5 bake med de stakk over 10 mm utfor skjermen og kunne ikke kjøre med de i hele tatt, mått ha dreid av felgene å valset for å få de på, tok ikke sjansen på dette,

Har bestilt spacer bake for å få de litt mere ut men er ikke mye klaring nå egentli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte 9.5 bake med de stakk over 10 mm utfor skjermen og kunne ikke kjøre med de i hele tatt, mått ha dreid av felgene å valset for å få de på, tok ikke sjansen på dette

Det var derfor jeg skrev at Steffen_82 var modig som hadde gått for 9.5x19 bak. Jeg har jo samme felg på e90 og ser nå hvor mye mer plass jeg har enn dere, har masse plass. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låg en liten pakke til meg når jeg kom fra ACR i kveld, blir montering av spacere i morgen, spent på om de blir for breie..

Ellers holdt bilen bra heile hælga men må få nye brems, vurder annet senkesett med dempera og andre hjul visst man skal drive på med bane kjøring, vreng jo dekka nesten av felgen, møsta ihvertfall lufta i fram dekkan på ban..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da va nye bremser bestilt fra koed, ventilerte skiver rundt hele, gleder meg til de kommer for å se hvordan det blir.

Ble litt subbing når man kjører hardt etter jeg monterte spacerne, hvordan er det å gjøre noe med den kanten inne i skjermen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og montert nye høytalere framme og bake, ble litt bedre lyd men orginal spilleren greier ikke drive de orntli, hadde en annen spiller jeg skulle montere inn men den tok kveld i går, må være meget liten forsterker i disse orginal spillerne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...