e46diesel Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 jepp, ble en bra oppgradering:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Et par nye bilder Blir nye bilder når nye bremser er kommet.. Hvor får jeg tak i blanke blink lys så man får bort den orasj fargen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 ny bremsene ankommet Venter på spacere framme før jeg bytter de. gleder meg til å se hvor det blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Får vell ta opp denne tråden igjen.. Akkurat nå står biln sund skrudd pga vann pumpa tok kveld her om dagen. Ellers har jeg byttet hjullagrene, alle demperne, bruene framme og turboen. Den gamle turboen kjennes fin ut så tror ikke dette var nødvendig, fant hull i flexi røret i downpipen samtide så tror turbosusen kom derfra.. Har ikke gjort noe mere med bilen utsende messig siste 2 årene etter kjerringa overtok den. Men vurderer nå og få den oppgradert motor messig til 205 hk. Barne stolen og barnevogna gikk inn i bilen så da ser det ut som jeg blir og beholde den . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Ellers skal den få ny M3 front da den som står på er knust, skal og få fikset farge forskjellen på dørene. Vuderer ny spiller og en liten kasse i hjulbrønnen bake. Noen som har forslag til spiller? helst med skjerm. Noen som har bygd kasse i hjulbrønnen? Ser koed har til den men sto ikke hvor stort element som går i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Bør vell bytte alle små slangene på bildet her, begynner og bli dårlig. Noen spesiel type eller kan man kjøpe på jernvare forretnig? En smart måte og gjøre rent innen for egr ventilen og små hullene? Er dette mye eller lite sot i forhold til 207 000km? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Dette vil jeg betegne som lite sot. Men bytt vakumslangene, disse får du rimelelig hos bmw også, de fleste som driver med bil har slike slanger. Ellers pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 OKey, kan jeg skylle igjennom med lampolje eller white sprit? Jepp skal få tak i nye slanger. Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 nei. Dersom du velger å rengjøre innsug må dette gjrøres ordentlig, ellers risikerer du at biter løsner og blir med inn i motoren. Så enten legge i eks parafinbad og skrubbe og vaske til hele du er svart, eller la det vær. Husk å kontrollere at alle swiril flaps sitter som de skal nå når du har det ute. angående spiller, hør med stoppiemaster her på forumet, han har gode priser på dynavin som skal være bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Okey, men bør vell teipe over kontaktene da? Får ikke delene til vannpumpa før i neste uke så har egentli god tid til og gjøre den ren. Swiril flaps? Takker for gode råd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Kontaktene? du må ta ut sensorer fra innsuger før du evt vasker. Mente "swirl flaps", som er de spjeldene i ene settet med innsugskanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Åja, de kan taes bort, har ikke studert så nøye på innsugsmanifoilen enda så visst ikke at de kunne taes bort. Men takker for svar:) Skal sjekke de ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Den bilen din burde stått til utstilling en plass:P Må ærlig innrømme at dette er en av de peneste og mest utførte e46 jeg har sett, felgene passer jo 100% perfekt til bil,farve og de sitter jo perfekt:P Megabra, håper du får fixet feilene dine. Ska følge med på tråden din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Takker for meget hyggelig tilbakemelding Bilen har ikke fått så mye oppmerksomhet fra min side siste året men føler nå at jeg vill fikse den litt opp. Har fått noen merker og noen ulyder... Så bare delene kommer blir den satt sammen og sendt på litt lakk, så vurderer jeg veldig sterk og kjøre ned til TRF-racing og få oppgradert motoren litt mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Da var endeli delene kommet fra koed så i mårra tidlig blir det montering. Bilen lufter vel kjølesystemet selv ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå