Gå til innhold

Bilder av min E46 320TD. Nye bilder.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 years later...

Får vell ta opp denne tråden igjen.. Akkurat nå står biln sund skrudd pga vann pumpa tok kveld her om dagen. Ellers har jeg byttet hjullagrene, alle demperne, bruene framme og turboen. Den gamle turboen kjennes fin ut så tror ikke dette var nødvendig, fant hull i flexi røret i downpipen samtide så tror turbosusen kom derfra.. Har ikke gjort noe mere med bilen utsende messig siste 2 årene etter kjerringa overtok den. Men vurderer nå og få den oppgradert motor messig til 205 hk. Barne stolen og barnevogna gikk inn i bilen så da ser det ut som jeg blir og beholde den .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers skal den få ny M3 front da den som står på er knust, skal og få fikset farge forskjellen på dørene.

Vuderer ny spiller og en liten kasse i hjulbrønnen bake. Noen som har forslag til spiller? helst med skjerm. Noen som har bygd kasse i hjulbrønnen? Ser koed har til den men sto ikke hvor stort element som går i den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør vell bytte alle små slangene på bildet her, begynner og bli dårlig. Noen spesiel type eller kan man kjøpe på jernvare forretnig?

39wpmi6wwxwim9ciap6y.jpg

En smart måte og gjøre rent innen for egr ventilen og små hullene?

f3bsr1zfzkpt0j0azpin.jpg

x5fp37eer2paxlq1o5g5.jpg

rqqbnoek23jukvbue90v.jpg

Er dette mye eller lite sot i forhold til 207 000km?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.

Dersom du velger å rengjøre innsug må dette gjrøres ordentlig, ellers risikerer du at biter løsner og blir med inn i motoren. Så enten legge i eks parafinbad og skrubbe og vaske til hele du er svart, eller la det vær. Husk å kontrollere at alle swiril flaps sitter som de skal nå når du har det ute.

angående spiller, hør med stoppiemaster her på forumet, han har gode priser på dynavin som skal være bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen din burde stått til utstilling en plass:P Må ærlig innrømme at dette er en av de peneste og mest utførte e46 jeg har sett, felgene passer jo 100% perfekt til bil,farve og de sitter jo perfekt:P Megabra, håper du får fixet feilene dine. Ska følge med på tråden din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for meget hyggelig tilbakemelding :D

Bilen har ikke fått så mye oppmerksomhet fra min side siste året men føler nå at jeg vill fikse den litt opp. Har fått noen merker og noen ulyder... Så bare delene kommer blir den satt sammen og sendt på litt lakk, så vurderer jeg veldig sterk og kjøre ned til TRF-racing og få oppgradert motoren litt mere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...